Akut kapital søges Ca. 75.000,- Har per 1. september startet virksomhed. Det viser sig at være en kæmpe succes. Vi har efter 3 dage genereret en omsætning for 20 millioner om måneden. Og vi regner med at vi til den 1/10-2007 vil have en månedlig omsætning for 60-80 millioner. Alt dette er jo meget godt, mit/vores problem er at vi slet ikke var forberedte på denne eksplosion. Vores indtægt er ikke løbende, de er månedsbaseret. Da det er der hele vores omsætning også løber igennem. Kort sagt, kun penge den første, og ingen i banken fra sidste måned da vi lige er startet. Vi havde som sagt ikke regnet med denne eksplosion, og har derfor bundet alt vores kapital i udvikling af software. Situationen er nu at vi har brug for penge for at kunne administrerer og servicerer de kunder vi har, men vi har ikke den slags penge, de fejlagtigt er blevet placeret i andre ting, som fx Software. Vi søger derfor en der vil og kan smide Ca. 75.000,- øjeblikkeligt, da dette er en hastesag. Ved der allerede er nogen der nu undrer sig over hvorfor vi ikke bare går i banken, når vi omsætter for så meget ?. I er så kloge på amino Jeg kan dokumentere vores omsætning og indtægt 100 % Forventet overskud 1/10-2007 Ca. 200.000,- Er ikke helt sikker på hvilken løsning jeg vil tilbyde til den der ønsker at hjælpe, men vil som udgangspunkt ikke af med ejerskab eller bidder af selskabet, der vil udelukkende blive tale om et lån. Dog med en rente en evt. låner ikke kan sige nej til (Ca. 20 %). Lånet vil blive afviklet den 1/10-2007 Står du og gerne vil låne os penge men ikke helt har 75.000,- så send en mail alligevel, det kan være vi kan finde ud af noget. Vil gerne slippe for kommentarer, gode råd, påmindelser og alt det andet som i kunne finde på at skrive til denne tråd. Vi har 100% styr på det OK. Vil for en gang skyld gerne se en tråd der kun af skrevet i af folk som mener de er det vi leder efter. På forhånd tak.
Send en PM og lad os mødes.. Er i Kbh.
|
Lyder som en ny type Nigeria mails.
Personligt ville jeg holde min fingre langt væk fra dette.
/Claus