Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rusland - e- handel boomer !!!!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Interessent indlæg, ved du hvilke webshop systemer de bruger i Rusland? 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asgeir,

 

Det er forskelligt; Bitrix, Joomla, Magento mm.

 

Carsten

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt interessant information som stammer fra et e-handels seminar vi deltog i i weekenden i Moskva

 

*22 % out of all internet shop visits are made from mobile devices

 

*75 % of all payments in the regions (outside Moscow or Minsk) are made by credit cards

 

*Of the total retail sales in Belarus 11% is done online, in Russia the figure is 33% !!!

 

Carsten

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der sat tal på russernes e-handel på udenlandske butikker.

3 - 3,6 Milliarder USD !!!!!!!!!!!!

"The value of Russians' online purchases from abroad is expected  to double from its 2012 number and reach between 100 billion  and 120 billion rubles ($3 billion to $3.6 billion) in 2013,  according to the Association of Online Vendors"

Det må da være bevis nok på at 1) Russerne gerne svinger kreditkortet 2) Der er kæmpe muligheder.

Som skrevet tidligere så kan vi hjælpe jer igang

 



 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Russerne ikke stadigvæk voldsomt skeptiske overfor e-handel? Som jeg har forstået det, så vil de hellere bestille online, hente og betale ved udlevering af pakken.

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob,

jeg vil mene at 3,6 milliarder USD købt fra udenlandske webshops er bevis på at skrønen om at Russerne er skeptiske overfor e-handel en gang for alle kan manes til jorden !

Det er korrekt at mange gerne vil bestille og afhente fysisk - men det gælder jo kun for Russiske webshops fordi folk er skeptiske over om disse nu rent faktisk eksisterer . Russerne stoler mere på udenlandske shops end på deres egne - sådan er det bare.

Hvis den varer man gerne vil have befinder sig udenfor Rusland, så er det jo vanskeligt at afhente den om aftenen, så er det bare at bestille og betale online.

 

 

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at Russerne gerne vil købe varer online fra udlandet er at det i mange tilfælde er MEGET billigere end hvis man skal købe tilsvarende varer lokalt.

Der er flere ting der gør at priserne i langt de fleste tilfælde er højere i Rusland end i Europa

-Anderledes standardiserings regler, som gør at mange varer skal certificeres før de kan importeres eller sælges. I mange tilfælde skal varen igennem dyre tests før de kan blive certificeret.

-Meget høje logistik omkostninger

-Import told og afgifter

-Kortsigtet strategi. Forretningsfolk tror de skal være millionærer på et år, hvilket gøre at de tager meget mere i avance end i Europa

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Kender du til lagerhotels i rusland som man kan stole paa ?

som staar for forsendelse etc.

mv

anders

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Ja det goer jeg. Hvis du sender mig en email til cis@tradeways.dk, saa kontakter jeg dig

Carsten

Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten....

Er du stadig aktiv herinde ?

Jeg har sendt PB til dig uden response, og det virker ikke som om tradeways.dk er aktivt ?

Hvis du ser dette så sæt dig venligst i kontakt med mig :-)

Mvh Allan Egesholm

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)