Dit problem er slet ikke farverne på din side. Det vil formentlig ikke gøre den store forskel, at du lavede den i sort/rød. Du skal ganske enkelt have en ny hjemmeside, eller få det struktureret meget. Helt siden flyder sammen. Billederne er forskellige størrelser, dårlig typografi etc. Det som fungerer bedst på din side, uden at være super god, er din menu ude i venstre side. Den er et "not" fra mig af. Hvis du gerne vil være lidt mere seriøs, så får du dankort på din side også. Det er ubevidst et kvalitetsstempel at man kan betale med Dankort. Jeg fravælger altid sider, hvor jeg ikke kan bruge Dankort. Det er selvom jeg er klar over, at paypal og lign. er mindst lige så sikker som Dankort. |
Hej
Af en pige som bruger RIGTIG meget tid på netsider osv. vil jeg også gerne bidrage lidt.
Jeg syntes dit udgangspunkt er ganske udemærket, og at der er masser at bygge videre på. Om du vælger lyserød eller andet må jo være dig egen mening. du skal jo huske at have digselv med i det du laver. Men når det så er sagt, virker det SÅ uprof at du har et brugt marked med kopper mm. VÆK med det hvis du spørger mig! Dine billeder bør være lige store hvis de sidder lige ved siden af hinanden som de gør på forsiden. Navnet Fancy woman lyder virkelig uprof. har dog ikke et bedre bud desværre, men det lyder i mine øre som en blogger eller noget.prøv at leg med et navn som siger noget om din side evt.
dine billeder kan jeg ret godt lige,dog måske ændre top billedet med logo,det dystert ikke ikke imødekommende.
Ved ikke om det kan bruges,men det var de ting der først faldt mig ind, så det må jo være sådan jeg ser det.