Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min shop hot eller not.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit problem er slet ikke farverne på din side. Det vil formentlig ikke gøre den store forskel, at du lavede den i sort/rød. Du skal ganske enkelt have en ny hjemmeside, eller få det struktureret meget. Helt siden flyder sammen. Billederne er forskellige størrelser, dårlig typografi etc.

Det som fungerer bedst på din side, uden at være super god, er din menu ude i venstre side.

Den er et "not" fra mig af. Hvis du gerne vil være lidt mere seriøs, så får du dankort på din side også. Det er ubevidst et kvalitetsstempel at man kan betale med Dankort. Jeg fravælger altid sider, hvor jeg ikke kan bruge Dankort. Det er selvom jeg er klar over, at paypal og lign. er mindst lige så sikker som Dankort.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 13:59

Hej

Af en pige som bruger RIGTIG meget tid på netsider osv. vil jeg også gerne bidrage lidt.

Jeg syntes dit udgangspunkt er ganske udemærket, og at der er masser at bygge videre på. Om du vælger lyserød eller andet må jo være dig egen mening. du skal jo huske at have digselv med i det du laver. Men når det så er sagt, virker det SÅ uprof at du har et brugt marked med kopper mm. VÆK med det hvis du spørger mig! Dine billeder bør være lige store hvis de sidder lige ved siden af hinanden som de gør på forsiden. Navnet Fancy woman lyder virkelig uprof. har dog ikke et bedre bud desværre, men det lyder i mine øre som en blogger eller noget.prøv at leg med et navn som siger noget om din side evt.

dine billeder kan jeg ret godt lige,dog måske ændre top billedet med logo,det dystert ikke ikke imødekommende.

Ved ikke om det kan bruges,men det var de ting der først faldt mig ind, så det må jo være sådan jeg ser det.

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:03

Tak for det, jeg må nok se at komme i gang med delete tasten, og få gjort noget ved de billedeformater

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Nygaard Grafisk Skrevet kl. 14:04

hej. Jeg har lavet denne: (som ikke er helt færdig og jeg ved også at det ikke er dit område). Jeg synes den er feminin og alligvel - "ryddelig"

http://lail74.wix.com/my-horse-life

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:05

Tak for feedback. Det med typografien har jeg faktisk ikke tænkt så meget over, andet end at skrifte lidt på størrelsen. Og ja du har nok ret i det med dankort.

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:09

Den ser rigtig flot ud,ville også gerne kunne lave sådan noget. Syntes bare altid det er meget lyst, ikke for at kritisere. Det er en meget flot side du har lavet.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:19

Hej Fancywoman.

1. Billedet i toppen er for uskarp samt noget intetsigende.

2. Du mangler et logo og ikke bare udtværet skrift.

3. Farverne på hjemmesiden i sig selv kan sagtens bruges, de skal bare bruges korrekt.

4. Billederne med produkterne (Forsiden) har forskellige størrelse, dette skaber en negativ effekt.

5. Du har alt for mange forskellige størrelser af font typer, med og uden baggrund. hold dig til højst 3 forskellige og uden baggrund. Dette brugte man i 1995.

6. Menuen kunne godt fremhæves lidt.

7.Din kurv knap (boks) Stikker ud af hjemmesiden. Jeg bruger Chrome hvis dette skulle hjælpe.

8. Over ordnet så virker hjemmesiden lidt over det hele. Der er ingen rød tråd gennem designet og strukturen på siden.

9. Nogle af dine produkt billeder har jeg set på andre hjemmesider. Med mindre billederne er gratis eller du har fået lov til at bruge dem. Kan du få en over nakken hvis det bliver opdaget.

Det var vist det jeg havde at sige :)

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:30

tak for kommentaren. billederne er lovlige, så vidt jeg ved. Vil se på det hele igen,men må nok få en anden udbyder, da jeg er meget låst i den jeg har.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 14:31

Jeg vil være hudløst ærlig: der skal rettes meget til. Med det du kører med nu (PayPal og varer), kan jeg forstå at du ikke er interesseret i at betale for at få sitet til at spille, men gerne selv gøre lidt.

I det tilfælde tror jeg du skal vælge det sikre lyse og lette look, og få det røde og sorte ind via dine produkter. Fx. hos Bigcartel har du en nem og hurtig webshop, få muligheder, men den er overskueligt, flot og rar fra begyndelsen.

Jeg har selv købt et webshopmodul og gjort det mere mit eget ved lidt småjusteringer i HTML-koderne og selvfølgelig noget af det vigtigste: Topbanneret. Det mangler klart en finish dit site, det gør det. Men du kan vælge at få en til at fixe det for dig, eller bruge tid og kræfter på at rette det nuværende.

Bortset fra det, så håber jeg at du får gang i butikken og sælger godt. 

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:35

jeg vil godt have det til at se ordentligt ud inden jeg investere i nets og diverse

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)