Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min shop hot eller not.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en webshop, har dog ikke så stort varesortiment endnu. www.fancywoman.dk

Mangler noget feedback, om jeg skal fortsætte med den løsning jeg har nu eller finde en anden udbyder.

Kan ikke finde ud af om det vil sælge, hvis jeg laver den i sort/rød tema i stedet. Syntes personligt mange sider er for kedelige i de lyse farver. Hvad er jeres mening om dette mørke tema. Har jeg måske købt en for billig løsning. De skriver den er seo optimeret, men jeg har højst 2-3 besøg om ugen.

Jeg kan heller ikke få min paypal betaling til at virke. Det mærkelige er at det virker med mastercard men ikke visa, så står der at kortnummeret er forkert. Paypal siger der ikke er noget galt.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:30
Jeg syntes at siden mangler lidt konstruering , jeg kigger fra ipad og skaleringen gør at jeg ikke kan se venstreside helt.
Billederne burde også have samme størrelse , da det virker helt usammenhængende som det er nu ..

Der skal kun få ting til så er siden virkelig fin , du er på rette vej :)

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 13:38

Ved godt det med at billederne ikke er lige store ikke er godt. Det er svært at ramme samme størrelse, når det ikke er indbygget i de opsætninger jeg har til rådighed hos udbyder.

Vil det sige at hele siden er for bred. (Ipad)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Nygaard Grafisk Skrevet kl. 13:39

Sagt i al venlighed :-) Så her kommer lidt konstruktiv kritik.

Det ser for useriøst ud. Så nu du spør "Hot eller not" Så siger jeg "not". Det ser ikke professionelt nok ud til, at det var et sted jeg ville købe noget. Det mangler en linje... så lidt oprydning kunne gøre gavn. F.eks lige store billeder, lige stor afstand, enkelte ting fremhævet og farver der matcher. Og en mere indbydende menulinje. Stramme rene linjer med et feminint touch - hvis det var mig :-)

Venlig hilsen Laila Nygaard

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 13:44

Mange tak.

Syntes også selv den er lidt "fesen" at se på. Som tendensen er på de sider jeg har set på, er farverne meget lyse. Vil du dermed mene at det er et feminint touch. Det kan vel også blive for sterilt. Eller er det bare mig.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:44

Hej :-)

Med fare for at lyde som en sur, gammel mand, så har jeg svært ved at se, hvordan små justeringer og forbedringer vil kunne gøre din nuværende side interessant. Det må altså blive et rungende "not" herfra. Jeg ville helt klart starte på et nyt, hvidt papir og begynde at skitsere en masse idéer ned og drøfte dem med nogen, der har forstand på grafik, brugervenlighed og konverteringsoptimering.

Mvh. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:45
Nu er jeg jo en mand , så det med farverne er jeg måske ikke den bedste til at svare på :)
Jeg syntes dog at siden med lidt skruen og drejen kan blive rigtig god .
Så lad dig ikke blive slået ud , du er ikke langt fra :)
Steffan

<a href="https//.www.koedogko.dk">kødklubben</a>

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 13:50

Tak skal du have. Der er godt nok delte meninger om det. Nogle vil skrotte det hele, mens du siger at den er tæt på. Så jeg må lige i tænkeboks.

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 13:53

Det gør du såmænd ikke, jeg har jo selv bedt om det. Men du har nok ret, den er ikke for god.

Tilmeldt 14. Sep 13
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 13:54

Det er skam helt i orden, jeg har jo selv bedt om det. Det ender nok med en ny start.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)