Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Lausten:

Hej alle.

Jeg har idag talt med politiet i Viborg, som allerede er begyndt at samle materiale ind om det pågældende firma, DAD i Hamborg.
De vil gerne have så mange breve fra dem, som overhovedet muligt, for at få et overblik over omfanget, hvorefter de vil gå videre med sagen.



Det er selvfølgelig også en mulighed, men et eller andet siger mig, at de ikke kan/vil gøre så meget ved det, når det kommer til stykket, også fordi det er et tysk firma.

Så umiddelbart går jeg - ellers stik mod min overbevisning - ind for en form for selvtægt her. Så hvis det er muligt at give dem en strafporto-dumme-bøde, vil det da være noget sjovere  - og hurtigere.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg vil gerne være med til at give politiet en chance – specielt hvis Tom så vil holde dem op på, om der nu også sker noget! En anden god gang kan jeg så lave smædekampagne mod dem dernede i Tyskland, hvis ikke politiet magter opgaven...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Jeg har spurgt Post Danmark.

Her er deres umiddelbare svar. Der kommer nok mere senere:

Tak for din henvendelse.
 
Vi bestræber os på at besvare din mailhenvendelse inden for to hverdage, mandag-fredag. Har du spørgsmål, som kræver et svar her og nu, beder vi dig kontakte vores kundeservice på telefon 80 20 70 30.
 
Vær opmærksom på, at du ikke kan besvare denne mail.
 
Med venlig hilsen
 
Post Danmark Kundeservice
 
mvh Hans

 

He, he, Hans. Typisk PostDanmark! Det bliver spændende at se, hvor hurtigt de reagerer!

Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har min seddel på mail. Men de får sku et sæt spillekort med posten, så håber jeg de får lov til at betale portoen.

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også modtaget et par stykker, men hvad gør i andre?
Skal man ikke gøre nogen form for indsigelse eller?

Jeg mener hvis man modtager en faktura - så skal man reagere på den. Ellers bliver den sendt til inkasso er det ikke korrekt?

 

 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

M4M:

Vi har også modtaget et par stykker, men hvad gør i andre?
Skal man ikke gøre nogen form for indsigelse eller?

Jeg mener hvis man modtager en faktura - så skal man reagere på den. Ellers bliver den sendt til inkasso er det ikke korrekt?

Nu er der jo ikke tale om en faktura, men blot en mulighed for at tilkøbe 3 søgetermer til en fantastisk attraktiv pris Cool

Vel og mærke tilkøbe til en registrering man ikke har foretaget.

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er også med på vognen her, fik to breve og betaler dem selvfølgelig...IKKEBig Smile 

De røg direkte i skraldespanden, har desværre ikke brændeovnTongue Tied

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked

 

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet opmærksom på, at vi har snakket om dette i to tråde. Jeg har så gengivet Post Danmarks svar i den anden. Retfærdigvis skal det siges, at de faktisk svarede indenfor et par dage, hvilket må siges at være fint.

Her kommer svaret:

Tak for din henvendelse om manglende porto.
 
Som udgangspunkt er det afsenderen der skal betale portoen med frimærke på forsendelsen.
 
Gør afsenderen ikke det sendes brevet frem til modtager med en portoregning. Modtages forsendelsen skal modtager betale, men der er mulighed for at nægte modtagelse af forsendelsen og tilbagelevere til Post Danmark i uåbnet stand. Brevet vil herefter blive sendt til Returpostkontoret. Hvor det vil henligge og afvente en eventuel efterlysning  fra afsenderen. 
 
Alle uanbringelige forsendelser vil senere gå til ansatte med en særlig bemyndigelse til at åbne brevene med henblik at få dem anbragt hos enten afsender eller modtager.
 
Er brevet uden afsender  til en modtager í udlandet, vil brevet ligeledes blive fremsendt, og der skal betales porto til det udenlandske postvæsen og de efterfølgende betingelser er de samme, som tidligere beskrevet. Nægter modtager at modtage forsendelsen vil den blive returneret til Danmark.
 
 

Med venlig hilsen
Knud Sander
Overkontrollør

Det kan man jo så forholde sig til som man vil.

Hvis nogen vælger at sende blanke A4-ark til Tyskland, foreslår jeg at man undlader at efterlade DNA fra hverken dyr eller mennesker, således at den særligt bemyndigede postmand ikke kan bruge det i sin efterforskning.

mvh Hans

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Hans

Har lige været ude under vandhanen med kuverten, for det er da en af de ulækre, som man skal slikke på Stick out tongue, og vi skal jo undgå DNA til postmanden Tongue Tied

Nå, spøg til side. God fornøjelelse til alle dem, der har lyst til at sende kuverter nu.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem måtte være interesseret, er alle tilsendte breve afleveret hos politiet i Viborg.

De videresender det hele til Holstebro politi, afdelingen for økonomisk kriminalitet. Der vil det blive vurderet, om der er mulighed for at gøre noget ved det. Jeg vender tilbage når jeg hører nyt i sagen.

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)