Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

respons på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har haft min hjemmeside (http://www.mortenbaek.dk) oppe at køre i ca. en måneds tid, og jeg ville høre, om i kunne give mig noget respons? Forstår i, hvad jeg tilbyder? Er siden nem og brugervenlig at navigere? Er designet overskueligt? Osv.

Mvh morten bæk

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten :-). 

Nu har jeg hoppet lidt rundt på dit site.

Du skal opfatte min kritik som konstruktiv kritik, vil jeg gerne fastslå :-)!

så personligt gerne følgene ting ændret:

Social buttons i toppen (headeren)

en specielt side med services du tilbyder eksempelvis som hos http://www.nuvomedia.dk/produkter/ Det er let og overskueligt! 

Jeg kan godt lide at du sætter ansigt på hvem filan der egentlig laver tingene, men jeg kunne godt tænke mig at det røg om på en side der hed "omkring Morten" eller lign. 

Mvh WebDavy  

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg starter med at se BAEK DESIGN, hvilket får mig til at glæde mig til at kunne se noget lækkert og inspirerende. Desværre bliver jeg meget skuffet.

Der mangler sammenhæng mellem indholdet på de enkelte sider, og syntes også at der mangler en overordnet sammenhæng. Der er forskellig bredde af indholdet fra side til side, og på siden arbejde er der også forskellig bredde på indholdet i toppen og bunden.

På kontaktsiden ser det slet ikke ud til at der på nogen måde er tænkt design, men blot er listet det information som skal til.

Indholdet på forsiden og info siden er det samme, hvilket giver double content.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt følge de andre. Du klokker i det på nogle af de helt basale områder - men det er til at rette, selvfølgelig.

Du skriver, hvad du tilbyder, men ikke hvad kunden får ud af det. Hvilke problem(er) løser du for kunden?

Der mangler telefon-nummer og en kontakt-formular på forsiden.

Punktet Info i menubarren er det, du yder, så skriv hellere services eller ydelser eller produkter.

Hvis du med Arbejde mener det, du har lavet, så er det nok bedre at skrive Referencer. 

Jeg savner en side Om mig, hvor du skriver om dig selv, dine kvalifikationer, og hvorfor du godt kan lide at arbejde med webdesign/grafik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul, 

Jeg har forsøgt at ændre min hjemmeside, med henblik på dine foreslag.
Jeg har lige et lyn spørgsmål - håber det er okay.

Min kontakt formular virker ikke endnu, men det skal det nok komme til. Men hvad er formålet med, at have e kontakt formular på forsiden? Vil folk ikke hellere skrive mails fra deres eget mailsystem, fx. gmail, yahoo eller hotmail.?

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogen der gerne vil skrive fra deres eget email system, og der er nogen der gerne vil udfylde en formular.

Giv folk mulighed for at vælge, i stedet for at prøve at tvinge dem til noget de ikke ønsker. Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt i fortsættelse af det Morten nævner, så vil DU gerne have folk til at skrive via deres mail system.

Du er sikker på at mailadr. er rigtig.
Du får ofte deres signatur med mange ekstra oplysninger i.

Skriv din mailadr i en mailto lige over kontakt formular samt hvor den ellers optræder.

Tror det er svært for folk at finde ud af baek design vs mortenbaek.dk De husker Baek Design men det findes ikke umiddelbart før de søger  efter det.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg åbner siden (i Chrome) starter den under top baren hvilken gør at jeg mister navigationen fuldstændig, desuden bliver jeg lidt forvirret over hvilke services du tilbyder - er det kun hjemmeside eller også andet? Du beskriver kun hjemmesider men  i dine cases der der også andet grafisk.

Håber du kan bruge det til noget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Swingcar,

Så det er fint, hvis der både står tlf og mail, samt at de kan skrive i en kontakt formular? Så kan de besøgende selv vælge, hvordan de vil kontakte mig.

Jeg tror, at det er et sted i mit script der findes en fejl, så kontakt formularen ikke virker. Min mailto er med den rigtige mailadresse. Forstår ikke helt, hvad du mener med at jeg skal skrive en mailto #lige over# kontakt formularen?

Mener du, at jeg skal skifte min url fra mortenbaek.dk til baekdesign.dk ? Hvis ja, ved du om one.com udbyder en sådan tjeneste? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Tak for den påmindelse. Siden skal selvfølgelig starte i toppen! Godt set. 

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at udforme en tekst, som både omfatter, at jeg lave hjemmesider, men samtidig også grafisk design.
Som det er nu, står der om hjemmesider først, og nedeunder kommer min grafiske ydelse. (markedsføringsdesign). Grunden til, at det står under hinanden, er for at få responsive til at fungere optimalt. 

Men måske samle det i en overskrift, og så mere informationstekst under.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)