Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

respons på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side ser flot ud på iPhone. Og den fungerer fint synes jeg. Dog er det irriterende at man automatisk hopper til kontaktformularen når man vi se dine ydelser?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er blevet bedre.

På siden Om skriver du "Jeg forsøger altid, at designe og opbygge mine hjemmesider enkle og brugervenlige".

Uha, du må endelig ikke FORSØGE! Det er ikke nok. Du GØR det. Skriv hellere "Jeg designer og opbygger hjemmesider, så de er enkle og brugervenlige". Så må du bare sikre dig, at du kan stå inde for det.

Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Fra  Workheart Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Morten.

Du har allerede fået en del gode inputs kan jeg se.

Mit umiddelbare indtryk kan bedst udtrykkes som følgende: skomagerens børn er de sidste, der får nye sko ;) 

Jeg kan se du har lavet nogle rigtig fine projekter. Jeg forstår at du laver responsive design og photoshopper - så hvad du tilbyder fremstår klart og tydeligt. 

Jeg kunne måske godt tænke mig et link videre til en case beskrivelse allerede ved ydelserne.

Hvilke overvejelser er der bag farvevalget? Den får mig til at associere til en mode-blog... og jeg elsker pink, men i denne forbindelse løber farvevalget måske afsted med for meget opmærksomhed (?)

Held og lykke med dit projekt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lilian Parker Kaule:
Hvilke overvejelser er der bag farvevalget? Den får mig til at associere til en mode-blog... og jeg elsker pink, men i denne forbindelse løber farvevalget måske afsted med for meget opmærksomhed (?)

Jeg overvejer at skifte den lyserøde ud med orange, for en mere troværdig følelse. Jeg er dog ikke særlig mode interesseret, men synes også den lyserøde klæér siden en smule. ;)

Jeg må indrømme, at jeg før har forsøgt at få respons på diverse fora, uden held. Tak for jeres respons, det gav mig virkelig andre perspektiver at se siden fra, og mere trykhed ved at benytte respons på Amino igen. 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)