Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god historie

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

john sommer:

Nicolaj Thomasen:
En god historie eller bare gemen kvaksalveri, jeg hælder nu til kvaksalveri,

Dit valg.

 

Og heldigvis også lovens, men du går måske også ind for lovliggørelse af Nigeriabreve og andet bondefangeri?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Hej Keld.
Ja,jeg tænker det samme ....aminos brugere er i flertal stærkt IMOD begrebet MLM... Og det er sært, når man tænker på hvor mange SERIØSE mlm firmaer der faktisk er at finde.

Jeg er bestemt ikke blåøjet.. Eller naiv..!
Og er derfor klar over at der selvfølgelig findes rådne æbler i kurven..
Men det er jo ikke anderledes fra det "almindelige" erhvervsliv.

Jeg arbejder selv med et MLM firma, og har gjort det i knap to år nu.
Og vælger af samme årsag som du selv at kalde selskabet jeg jobber med for xxx for at mindske chancen for at skulle mistænkes for at gøre pr.

Men..... Det er en underlig tanke ,at folk bliver ved at save folk over uden grund , fordi vi arbejder på en anderledes måde. Især fordi en succes jo ofte er en lille smule tåbelig at sætte i forbindelse med noget negativt..

Jeg arbejder til dagligt i min egen forretning , og har det de fleste vil kalde for en rigtig fornuftig timeløn.
Og burde egentlig måske være tilfreds her.

Men årsagen til at jeg valgte at gå igang med xxx , var jo faktisk heller ikke FLERE penge..men nok mere lysten til at se tvingende gro, til at starte med.Og selvfølgelig var der osse en økonomisk interesse.
Det havde været underligt andet.

Jeg syns folk herinde bør lade være at " brække sig" bag deres tastatur sommetider. Og istedet glæde sig over andres succes.

Snakker vi om alle de rådne æbler er sagen anderledes naturligvis... Men igen ....de findes altså OSSE i det helt almindelige pulveriserede arbejdsmarked.
Det er ikke noget mlm folk har opfundet.

.
Fra holte
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Fra  lupitadenmark Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg ville til hver en tid kunne dokumentere at min MLM forretning går særdeles godt.
Det ville blot være en kopi af min årsopgørelse.....

Men hvorfor skulle jeg dokumentere noget som helst for folk ,som i forvejen er fyldt med fordomme? Omkring mlm.

Det er uinteressant .... Da de jo ikke er interessante i min mlm forretning anyway..

Tænk over hvor MANGE gange i støder på mlm....hvor i anser det for at være helt normalt...

Når a kassen tilbyder et gavekort til super Brugsen , for at du anbefaler en ven...
Eller lign.

Det er osse mlm.

Og der er faktisk en årsag , til at de bruger denne metode :-)

Det virker
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Og heldigvis også lovens, men du går måske også ind for lovliggørelse af Nigeriabreve og andet bondefangeri?

Loven - Nigeria - du må have mig undskyldt - det er for langt ude!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opskrift på ny MLM succes:

0,5 l trylledrik, der kan kurere hvad som helst, hvis man drikker en flaske dagligt

Kun 299 kroner pr. flaske

30 % rabat med kundenummer

Kompensationsplan:

15 % i første led

10 % i andet led

5 % i 3. led

2 % i 4. led

1 % i 5., 6., 7., 8., 9. og 10. led

+ Spændende bonusordning med biler og rejser til de bedste sælgere

Startpakke 6.500 inkl. eget forhandlernummer, hjemmeside og 30 flasker trylledrik

Indholdsfortegnelse:

Tørrede tudser, helligt vand, brændenælde, vilde hyben, bær fra en hvilken som helst jungle, mere vand, fluelort

Udviklet og dokumenteret virkning af Dr. Mbonga Losaka Mbo (Der også ejer 50% af virksomheden)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er utroligt som man er indrettet som menneske:-) (snakker primært om mig selv, men der er sikkert mange der kan genkende det om du er til MLM eller ej) 

vær gang jeg ser et MLM indlæg, tænker jeg ohh nej ikke igen, Men samtidig er det, det første jeg går ind og læser og jeg læser det helt, og kommentere også, vis jeg ikke kan lade hver, prøver så vidt muligt at holde mig ude af disse debatter nu.

Men det er det samme vis det banker på døren og det er jehovas vidner, jeg hader de skal komme og banke på og fortælle mig hvad der er rigtig og forkert, men jeg lukker dem ind, får at høre historien af den ene grund, jeg sidder og venter på at spørge dem om hvordan de kommer videre fra de to sønner, hvor den ene slå den anden ihjel.

Jeg synes bare det sjovt, at jeg er indrettet sådan.

Tror man på det virker, behøver man ikke andet! hverken læger, skriftlig dokumentation o.s.v.

tror man ikke på det virker, så respekter det, og lad hver med at blive ved med at forsvare det! 

Man tror på alt muligt forskelligt. hvilket er en god ting (også grunden til krig) men vi har ytrings frihed i danmark (hvilket er godt) det betyder jo at vi alle må have en mening om hver vores ting, vi må tro hvad vi vil.  

Og det er nok også hvorfor Amino lader disse debatter kører, Mest fordi de er noget af de mest aktive debatter - godt for google

Der skal være plads til alle. om du er for eller imod. det jeg bare bliver ked af, at læse er når folk gør det personligt. 

MLM bliver misbrugt, lige så meget som alt andet bliver misbrugt. der er altid en åben dør for svindlere at tjene umoralske penge på. 

MLM er bare en del nemmere, at misbruge, samtidig er det noget af det sværeste og finde ud af om det er fup eller ej, derfor er det nok det lettelse at skære alt over en kamp. (det gør jeg også selv, hvad det angår) 

Ville bare lige dele min mærkelige form for nysgerrighed, samtidig foragt :-) 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er fantastisk ... Så er men væk i kort tid og så er tråden ødelagt..

Ødelagt med mudderkastning, og diverse angreb på den ene og den anden. Jeg er chokeret over at der findes voksne mennesker med selvstændig virksomhed, som snakker sådan. 

Om man tro på historien eller ej det er helt op til den enkelte. Det er jo kun en historie og har ingen dokumentation og så kan det umuligt være sandt. 

Men lad os antage historien er opdigtet og jeg igennem flere år har løjet for at få folk ind i min forretning. Folk starter men så er det jo sådan at på et tidspunkt opdager de sandheden. Hvad sker der så? Ja så stopper de igen. Hvor er lige det smarte i det? 

Hvis du som murer ikke graver soklen dybt nok og på den måde spare penge så opdager kunden det den dag muren revner. Så skal du ikke regne med kunden kommer igen. 

Så ved at lyve opnår man bare at man hele tiden skal finde kunder og aldrig får en stabil forretning. Derfor prøver jeg altid ud fra min opfattelse at fortælle sandheden men skulle der være nogen som kan bevise historien er falsk ja så er jeg heller ikke sen til at give en undskyldning og en stor fadbamse til vedkommende. 

Så kom med dit bevis for at historien er falsk. 

Fra Udlandet
Tilmeldt 4. Jun 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis produktet er iorden, så har man vel ikke brug for MLM?

Det er jo produktet man skal sælge og ikke alt muligt andet. Og det er jo at sælge folk drømme og løgne. Der er jo en grund til at det er ulovligt - det er varm luft man sælger.

Det er noget andet hvis det er et reelt produkt man sælger. Og når jeg siger reelt, så er det underforstået at det er brugbart og virker.

Jeg kunne ligeså godt gå ud i haven, fylde poser med jord og gå ud og sige der er en chance for at det helbreder forkølelse hvis man sover med det under hovedpuden. Og den ene gang hvor det så lykkes, hurra så er det en succes oplevelse.

Vågn op og lad være med at brug tid på sådan noget fis hvor man skal hustle sig igennem tingene. Find et reelt produkt/ydelse og sælg det. 

Så kan man også falde i søvn om natten.

Og jeg vil da også meget gerne se nogle tal. Men mere end gerne se test/anmeldelser af de produkter/ydelser der bliver solgt.

Kim

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Keld_J:
Så kom med dit bevis for at historien er falsk.

Nu er det heldigvis sådan, at hvis man sælger en vare på baggrund af at den kan kurere en lidelse, så skal man kunne bevise sin påstand og ikke omvendt. Og nej, det er ikke et bevis, at du kender en, der kender en, som er blevet kureret for kyssesyge ved at drikke noget hokus pokus. Hvis du sælger dit produkt på sådanne historier er der, som jeg tidligere har nævnt, tale om kvaksalveri.

Det er faktisk folk som dig, der ødelægger det for de MLM firmaer, der sælger reelle produkter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til  Cecilie og Jacob for jeres positiv tilgang til sangen.

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)