Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino På Messe, hvad skal vi lave?

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de fleste ved, så deltager Amino på Iværk07.
Vi har en lille stand på 9 m2 og jeg skal bruge en ide til hvad vi kan lave.
Jeg gider ikke kun at stille mig op med en skærm og vise Amino frem, det er næsten for kedeligt.
Jeg vil gerne lave en aktivitet der kan foregå på standen hvor man f.eks. kan vinde min iværksætterbog.
Mens aktiviteten laves, så kan vi snakke Amino med de folk der kommer.

Kan i komme på en eller anden sjov konkurrence vi kan lave?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 18:34

Jeg mener altid at det handler om resultater, og Amino.dk forum'et er forhåbentligt ikke resultatet...  når du henvender dig til iværksættere, så bør du vise eksempler på de resultater, som iværksættere kan opnå, ved at interessere sig for amino.

Det kræver, at der er nogle Amino brugere, der melder sig til at blive fremhævet som eksempler.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:31

Jeg er ikke i tvivl.

Du skal have din egen jantetæsker.

En jantetæsker er en traditionel tivoliforlystelse, hvor man med en stor hammer banker løs på en stakkels plade, der er forbundet til en pil, der farer op ad en lodret stander. Op langs standeren kan pilen pege på de forskellige "ranks" fra amino og øverst sidder en klokke. Hvis pilen rammer klokken er man en Jantetæsker, og deltager i lodtrækningen om din bog.

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:44

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Jeg er ikke i tvivl.

En jantetæsker er en traditionel tivoliforlystelse, hvor man med en stor hammer banker løs på en stakkels plade, der er forbundet til en pil, der farer op ad en lodret stander. Op langs standeren kan pilen pege på de forskellige "ranks" fra amino og øverst sidder en klokke. Hvis pilen rammer klokken er man en Jantetæsker, og deltager i lodtrækningen om din bog.

mvh Hans

Det er en sjov ide, men hvor h... får jeg lige fat i sådan en svend og hvad mon dem på standen ved siden af vil syntes om den ide? ;-)

Dbh Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:49

Hvad med at lave en konkurrence om det bedste iværksætterspørgsmål som der IKKE er et (godt) svar på, inde på Amino. Det kræver så nogle sedler og hjælpere der søger svar frem på Amino. Man kan så ende op med 10 nominerede som der kan stemmes om efter et bestemt tidspunkt. Pointen skal selvf. være hvor svært det er at stille sådan et spørgsmål.

Mvh Jesper

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:55

Jeg er klar tændt på en jantetæsker ... sig til hvis du skal bruge nogle Amino-syre - hvad de helt gør ved jeg ikke, men en af kunderne har det i deres sortiment.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:20

Martin Thorborg:

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Jeg er ikke i tvivl.

mvh Hans

Det er en sjov ide, men hvor h... får jeg lige fat i sådan en svend og hvad mon dem på standen ved siden af vil syntes om den ide? ;-)

Dbh Martin

Det glæder mig ihvertfald at Amino-standen ligger lidt væk fra MediaMouse's Stick out tongue.

Men ellers så syntes jeg også at det er en sjov idé med Jantetæskeren, men den er måske også lidt begrænset i hvem der egentlig kan vinde i og med at det så udelukkende kommer an på fysisk styrke.

Ellers så vil jeg mene at sådan noget som andre også var inde på, med "mød en Amino", vil være en god idé. Der kommer nok mange personer med en lille iværksætter i maven, som måske er lidt for tilbageholdende til at turde tage en snak med en af de "kendte" og derfor vil føle sig mere tryg ved at kunne få en lille sludder med en matchende Amino. Hvis der nu f.eks. kommer en fyr i midten af 20'erne som meget gerne vil starte som selvstændig webudvikler, så vil f.eks. Kristian fra Cygnet nok være interresant for ham at snakke med.

/Jesper
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:52

Ring til Tivoli og spørg hvad sådan en hedder - de har nemlig en af dem. Måske ved de hvem der har dem, ellers må du ud og søge på Google :)

Mette

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:24

eller hvad med "udfordre amino"

lad folk stille et spørgsmål om iværksætteri og hvis du og crewet ikke kan svare på det (og amino.dk må gerne bruges som hjælpemiddel) kan de vinde en præmie.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 10:20

Hej Martin

Jeg har bygget en forretning op omkring sponsor/reklame fodboldborde. Sammen med min partner har jeg stillet 160 fodbolborde gratis til rådighed ude på de gymnasielle uddannelser. Således har vi fået vores medie ind midt i alle kantinerne hvor fodboldbordene fungere som reklamesøjler.

Sidste år havde vi selv et af vores borde med på en HR messe, hvor det var en stor succes og gav en masse liv omkring messestanden.

Så hvis dit kreative sind kan dreje en konkurrence op omkring spillet på et fodboldbord, skal det være mig en fornøjelse at opstille et af mine borde på Aminos stand ved Iværk 2007. Vi kan endda håbe på at konceptet og idéen omkring dette nye medie kan være med til at inspirere de andre iværksættere.

Der er sågar A1 rammer i enderne på bordet, hvor vi kan smække et par Amino plakater i. Så spiller det 100%

Du kan se et billede af fodboldbordet på http://citrusmedia.dk/?id=183&blnMenuStatus=false

Fang mig på ms@citrusmedia.dk eller tlf.: 26 23 20 20

De bedste hilsner

Michael Svejstrup Olesen

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)