Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Simpelt spørgsmål - kan man lave artikler med værdi for seo ved finde udenlandske beskrivelser og oversætte dem direkte? Eller skal man sidde og finde på ting selv?
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 13:50

Når jeg skriver SEO artikler til mine affiliate sites laver jeg tilstrækkeligt med research og derefter strikker jeg så artiklen sammen på den måde jeg har haft bedst erfaring med i søgemaskinerne. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 19:13
Tak for svar. Har dog ingen erfaring men undersøger nærmere
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var så lidt, du sender bare en PM hvis der er mere. Så svarer jeg så godt jeg nu kan (-:

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:55

Jeg ville ikke oversætte dem direkte. Du kunne jo komme i konflikt med noget ophavsret, selvom jeg ikke er 100% sikker på, hvordan det ville fungere i den sammenhæng.
Men du kan jo lave et grundigt resumé, hvor du måske endda henviser til den værdifulde udenlandske artikel. Det vil være fair, og så vidt jeg har forstået seo-hovederne, kan det i nogle tilfælde oven i købet være en god idé.

Venlig hilsen

Hans 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 07:26

Tanken har også strejfet mig før, når dovenskaben har kigget forbi. Jeg har dog holdt mig fra at forsøge mig med det, da jeg, udover at frygte konsekvenserne af potentielt brud på ophavsretten, har gruet lidt for, om det ville kunne skabe duplicate content, baseret på Googles eget Translate. 

Om det er tilfældet, aner jeg ikke, da jeg som sagt ikke har haft mod og lyst til at forsøge. Men knock yourself out, hvis du har lyst :P.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 08:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har læst et sted at hvis man skal gøre det, så skal man oversætte teksten flere gange, f.eks:

Engelsk -> Tysk -> Kinesisk -> Dansk

Teorien bag det er at teksten så er lavet så meget om pga lokale udtryk og fraser, at den ikke kan genkendes. Jeg har ikke selv prøvet metoden endnu, men det lyder logisk nok i mine ører.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)