Der er jeg nu enig med Lasse, du kan have alle de NDA'er du vil det koster penge at håndhæve dem, og afhængig af hvem du er op i mode kan det koste mange penge.
Det kan du have ret i, men skal bare passe på hvad man fortæller, man kan jo give et par bidder her, et par bidder der og så sætte sig ned og lægge det hele sammen når man er færdig. Med lidt "due diligence" kan man sagtens lave et røgslør som ingen uden videre kan kikke igennem. |
Firmaconnect.net:Egentlig forstår jeg ikke folks frygt.
Hvordan skal man kunne skabe et unik produkt uden at vende tankerne med professionelle inde for feltet.
Frygt og udvikling modarbejder helt vild hinanden.Har prøvet flere som troede de skulle have lavet noget men som ikke turde åbne munden og deres projekt var så død.
Det er jo i virkeligheden en interessant pointe. Et projekt dør hvis man ikke lader det ånde - det skal bare ske på den rigtige måde.
Jeg er desuden helt enig i, at konkurrence bestemt ikke behøver være en dårlig ting. Projektet jeg arbejder med i øjeblikket kommer ikke til at mangle konkurrence derude, så jeg tager min tid, og gør mit forarbejde ordentligt fra bunden af, så fundamentet er holdbart, inden jeg søger en investor.
Det tror jeg også kommer til at lønne sig i den sidste ende, hvis nu nogle tænker at lave præcis det samme, når man løfter sløret for idéen. Forarbejdet kan gøre, at man er langt foran andre i et sådan tilfælde, og har mere overskud til at tænke kreativt og udvikle yderligere.