Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skiftet til PHP 5.4 - HJÆLP! (Meebox)

Side 8 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold nu en masse hjælp Joomlakonsulenten.dk har givet mig og tusind tak for det. Der skal også lyde en kæmpe tak til alle jer andre, som har hjulpet mig i min kæmpe frustration. 

Hvad nu?
Joomlakonsulent.dk er i øjeblikket ved at quickrette mine sider så det kan stå en uge, mens jeg er på ferie, hvilket jeg slet ikke kan beskrive min lykke over!

@Meebox: Det er vigtigt for mig at understrege at denne debat ikke skulle ses som en kæmpe kritik af Meebox, da jeg altid har været glad for deres services. Jeg har dog ønsket at få løst mit kæmpe problem at få mine websites op og stå mens jeg drager på ferie.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 09:43

Mine udviklere sidder og river sig i håret... alt spillede inden opgraderingen og nu får vi følgende:

http://newsite.internetpriser.dk

De fik beskeden for ca. 4-5 dage siden at de skulle klargøre det til PHP5.4 men der er fortsat fejl... er sgu glad for jeg ikke er gået live med det site.

Nogen der hurtigt kan spotte hvordan man griber det an de fejl?

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:47

hvis du mener fejlen med at den ikke kan findes... så er det ganske simpelt fordi du skriver en forkert webadresse. du skal skrive:

http://newsite.internetpriser.dk/ 

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:49

mener du den notice der kommer frem, kan du reelt, som en hurtig fix, ignorere den, og så bare fjerne fejlmeddelelser som ikke er strængt nødvendige. Man behøver jo ikke vise alle fejlmeddelelser.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:50

Thomas Frost:
Jeg håber at der kan komme noget positivt ud af denne tråd, nemlig at folk bliver bedre til at holde deres systemer opdateret, og ikke bruge teknologier, som er uddaterede eller synger på sidste vers.

Så i eksemplet her, mener du at jeg allerede på forhånd skulle have udviklet min shop til at ligge på PHP 5.4?

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 10:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan godt forstå at der er så mange frustrationer i forbindelse med opdateringen af PHP, og det er selvfølgelig rigtig ærgerligt at det påvirker så mange hjemmesider.

På den anden side er de fleste af os herinde iværksættere, og den slags uheld sker sker en gang imellem. Det er godt at se at Joomlakonsulenten.dk hjælper så mange med at komme op at køre igen, og som Meebox selv skriver har de lært af denne episode, at de skal varsle i bedre tid, og at det ikke skal gøres lige i en ferie periode. 

Jeg har ingen online shop så jeg er ikke ramt (jeg er også hostet ved en helt ukendt udbyder) - Men jeg syntes det er fedt at der er så mange der skynder sig at hjælpe med de problemer der er opstået for brugerne.

Vi er selv en relativt ny virksomhed og vi begår skam også fejl! Det vigtigste er at man lærer af dem, og at kunderne bliver hjulpet godt på vej, og det syntes jeg det virker som om Meebox har styr på. Jeg er sikker på det bliver bedre næste gang der opdateres.

God dag til jer alle, håber de sidste får deres shops rettet idag, så der kan blive weekend med ro i maven i forhold til jeres omsætning :)

Venligst,
Bjarke 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:15

Boysen:

Thomas Frost:
Jeg håber at der kan komme noget positivt ud af denne tråd, nemlig at folk bliver bedre til at holde deres systemer opdateret, og ikke bruge teknologier, som er uddaterede eller synger på sidste vers.

Så i eksemplet her, mener du at jeg allerede på forhånd skulle have udviklet min shop til at ligge på PHP 5.4?

Boysen, jeg vil ikke være dommer på dit projekt da jeg ikke kender det. Men hvis jeg har vigtige projekter sørger jeg for løbende opdateringer for at undgå problemer, derudover ligger vores vigtige projekter på egne servere, så vi selv er herre over hvornår der skal opdateres hvad. Jeg vil dog sige at jeg generelt godt kan forstå du er rigtigt utilfreds med situationen og den korte varsel, det skal der ingen tvivl være om.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:19

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

mener du den notice der kommer frem, kan du reelt, som en hurtig fix, ignorere den, og så bare fjerne fejlmeddelelser som ikke er strængt nødvendige. Man behøver jo ikke vise alle fejlmeddelelser.

MVH Kim

Ja der er fejlkode overalt når man bevæger sig rundt på sitet, jeg har forsøgt at smide:

error_reporting = E_ALL & ~E_STRICT; ind i php.ini men det virker ej heller.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:22

MOAA:

Mine udviklere sidder og river sig i håret... alt spillede inden opgraderingen og nu får vi følgende:

De fik beskeden for ca. 4-5 dage siden at de skulle klargøre det til PHP5.4 men der er fortsat fejl... er sgu glad for jeg ikke er gået live med det site.

De Notive der kommer der, kommer kun fordi dine programmører ikke har lavet deres arbejde ordentligt. Det lugter lidt af at de prøver at hive noget data ud af et array, og det område de kigger efter findes ikke i arrayet.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:25

Michael R. Gertz:

MOAA:

De Notive der kommer der, kommer kun fordi dine programmører ikke har lavet deres arbejde ordentligt. Det lugter lidt af at de prøver at hive noget data ud af et array, og det område de kigger efter findes ikke i arrayet.

Ja men det underlige er at det spillede med PHP5.3, det virker mystisk at alerts kommer alligevel.

Side 8 ud af 12 (111 indlæg)