Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skiftet til PHP 5.4 - HJÆLP! (Meebox)

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har mine websites hos Meebox, som netop i dag har skiftet til PHP 5.4, som mine websites ikke kører optimalt på (Joomla) - hvad kan jeg gøre for at komme hurtigst muligt online igen? Jeg er ikke den største tekniker i området, så jeg kan slet ikke overskue ændringen..

- Hjælp, hvad kan jeg gøre for at komme hurtigt på plads igen?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:27

Jonas Krogslund:

Hej, jeg har mine websites hos Meebox, som netop i dag har skiftet til PHP 5.4, som mine websites ikke kører optimalt på (Joomla) - hvad kan jeg gøre for at komme hurtigst muligt online igen? Jeg er ikke den største tekniker i området, så jeg kan slet ikke overskue ændringen..

- Hjælp, hvad kan jeg gøre for at komme hurtigt på plads igen?

Kan du uddybe 'køre ikke optimalt' ? Kunne være jeg kunne give en hånd med at løse evt. kodningsproblemer etc

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 15:32

Hej Jonas

Hvad hjemmeside omtaler du der ikke kører?

hvis du har mulighed for det, så send et link, så vil jeg køre en test på det.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 15:37

Brian Rønnow:

Hej Jonas

Hvad hjemmeside omtaler du der ikke kører?

hvis du har mulighed for det, så send et link, så vil jeg køre en test på det.

Er det denne her du mener?

Prøv at opdaterer den, da den sikkert kun er lavet til at køre PHP 3.x.x

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/includes.php on line 138

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/src/env/joomla/class.extrawatch.db.joomla.php on line 28

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/src/env/joomla/class.extrawatch.db.joomla.php on line 28

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/src/env/joomla/class.extrawatch.env.joomla.php on line 145

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/src/env/joomla/class.extrawatch.env.joomla.php on line 102

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/src/env/joomla/class.extrawatch.env.joomla.php on line 145

Free live stats and visitor counter for Joomla, Wordpress, Drupal, Magento and Prestashop

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 15:40
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 15:41

Hvordan opdater jeg den bedst muligt. Er helt på bar bund her? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 15:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas

Bare skriv til supporten. Vi har endda ekstra mandskab på i dag, fordi vi ved at gammel og ikke-opdateret kode såsom det du viser, forsager fejl. Skriv til chat eller en support ticket, så hjælper vi dig videre hurtigst muligt. 

I al almindelighed er der mange joomla installationer, som trænger til at blive opdateret! Hvis du opdaterer din og de plugins/themes du har installeret bør fejlen gå væk af sig selv. Ellers har jeg en måde at skjule den på, men det er ikke en "rigtig" løsning. 

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 15:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 12 person

Det gør mig en smule arrig at høre når en udbyder laver en PHP opgradering fra 5.3 til 5.4 i stedet for at gøre det til en valgfri mulighed.

Et sådant skifte vil stort set altid medfører komplikationer for din CMS installation.

Jeg har netop lige, i en anden tråd, anbefalet udbyderen webhosting.dk for deres hastigheder, og en situation som denne er endnu en væsentlig grund til at jeg bruger dem frem for andre..

Hos dem kan du have flere PHP versioner installeret på dit webhotel, og du kan således have din hjemmeside installeret både på en PHP 5.3 og en PHP 5.4 server. Du vælger så selv hvilken der skal være aktiv. På den måde kan du teste dit site på den nye version før du evt. laver et endeligt skifte over til den nye version. Med andre ord er valget helt dit om og hvornår du vil skifte til en anden PHP version.

De har lige nu et tilbud for komplet PHP/MySQL webhotel for 1,- for første år, og derefter lidt under 300,- om året.

Mit bedste råd er faktisk at du helt skipper Meebox og får flyttet din side over hos webhosting.dk, og så kan du vælge den skal køre på PHP 5.3 uden risiko for at de, som Meebox har gjort det, pludseligt beslutter at de vil opgradere PHP uden din accept.

P.S.

Jeg kan se det er Anders - Meebox der har givet mit indlæg 1-stjerne

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 15:56

http://www.letech.dk/

Det er et 1.5 side og det kan ikke køre på PHP 5.4, den bør du opgradere til sidste nye.

Sig til hvis du ønsker jeg skal ud føre den opgave.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 15:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jonas,

Det du ser er ikke fejl, som sådan, men advarsler og betyder ikke noget for driften af din hjemmeside. Det kræver en lidt længere forklaring, hvad forskellen er. ;)

Gør følgende:

1) Log ind i backend
2) Gå til globale indstillinger
3) Klik på fanebladet "Server"
4) I error reporting vælger du "none"

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)