Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skiftet til PHP 5.4 - HJÆLP! (Meebox)

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har mine websites hos Meebox, som netop i dag har skiftet til PHP 5.4, som mine websites ikke kører optimalt på (Joomla) - hvad kan jeg gøre for at komme hurtigst muligt online igen? Jeg er ikke den største tekniker i området, så jeg kan slet ikke overskue ændringen..

- Hjælp, hvad kan jeg gøre for at komme hurtigt på plads igen?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:27

Jonas Krogslund:

Hej, jeg har mine websites hos Meebox, som netop i dag har skiftet til PHP 5.4, som mine websites ikke kører optimalt på (Joomla) - hvad kan jeg gøre for at komme hurtigst muligt online igen? Jeg er ikke den største tekniker i området, så jeg kan slet ikke overskue ændringen..

- Hjælp, hvad kan jeg gøre for at komme hurtigt på plads igen?

Kan du uddybe 'køre ikke optimalt' ? Kunne være jeg kunne give en hånd med at løse evt. kodningsproblemer etc

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 15:32

Hej Jonas

Hvad hjemmeside omtaler du der ikke kører?

hvis du har mulighed for det, så send et link, så vil jeg køre en test på det.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Skrevet kl. 15:37

Brian Rønnow:

Hej Jonas

Hvad hjemmeside omtaler du der ikke kører?

hvis du har mulighed for det, så send et link, så vil jeg køre en test på det.

Er det denne her du mener?

Prøv at opdaterer den, da den sikkert kun er lavet til at køre PHP 3.x.x

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/pravourd/public_html/components/com_extrawatch/includes.php on line 138