Hej Amino'er Jeg havde desværre tidligere lagt denne under en uheldig overskrift, som er blevet misforstået. Håber i tilgiver mig for at prøve igen. Jeg har udviklet en ny platform til behandling af EDI dokumenter (Electronic data interchange) som jeg godt kunne tænke mig at få testet godt og grundigt. Men jeg vil helst ikke forsøge mig med en potentiel storkunde på denne platform, da den muligvis kræver lidt justering. Jeg mangler derfor en virksomhed som har lyst til at prøve kræfter med udveksling af elektroniske faktura, ordrer, ordrer bekræftelser eller andet. Jeg forestiller mig at jeg laver en gratis indlæsning (eller udlæsnig) af fakturaer eller andet til deres ERP system, som vi afprøver i en periode. Fordelen for denne virksomhed er at de ikke skal indtaste disse manuelt i denne periode, og det skal ikke koste dem kongens mønt, andet end sparring og måske lidt tålmodighed i perioden. Der er endvidere lidt forudsætninger for hvilket ERP system de kører med o.s.v. Lad mig endelig høre om der er nogen der er med på ideén.
Med venlig hilsen Hans Poulsen www.kinedic.dk |
Hej Hans Poulsen
Jeg har lige kikket lidt på din hjemmeside, og jeg har altså ikke helt fundet ud af, hvad det er du tilbyder lige nu.
Jeg har et C5 bogholderi-ystem, og jeg benytter mig forsat af at sende mine fakturaer til det offentlige via læs-ind-bureau. Er det det, du tilbyder at gøre? Lige nu er det jo egentlig gratis for mig at benytte læs-ind bureau. Ikke at det skal være gratis, måske er der andre fordele, men it-løsningerne, som ellers koster penge, findes jo allerede
Eller tilbyder du, at jeg skulle kunne udveklse fakturaer m.v. med mine leverandører/kunder? For dette er jo så nyt endnu, at kun meget få kan håndtere det. Altså sagt på en anden måde, så skal jeg vel have kunder/leverandører, der også vil prøve. For hvis man kan få et sådant system op at stå, syntes jeg, det lyder meget interessant. Jeg har i mange år ønsket mig et system, hvor alle mine købsfakturaer bare blev elektronisk indlæst i mit system, men som sagt kræver det jo, at nogle af mine leverandører også syntes det er en god idé. Lige nu modtager jeg nogle fakturaer som PDF-filer, men det bliver de jo ikke læst ind ved.
Eller er det integration mellem eButik og bogholderisystem og fragtbrevsløsning, du taler om?
Sagt på en anden måde, kan du ikke lige forklare lidt mere