Er der andre, som kan begynde at mærke en stigning i trafikken fra Google af? :)
Ligger meget stabilt lige umiddelbart. Dog mærket jeg væsentligt tilbagefald i antallet af salg... Eller er det bare Tradedoubler, der på ingen måde spiller?
Eller er det bare Tradedoubler, der på ingen måde spiller?
Jeg har ikke lavet ét eneste salg hos Tradedoubler, og dét til trods for, at jeg har sendt 86 besøgende videre via affiliatelinks.
Det kan selvfølgelig også bare være mig og mit site, der ikke har motiveret de besøgende godt nok, men either way, så har jeg ikke haft held i sprøjten hos Tradedoubler, eller, som du siger, "spiller det ikke".
Eller er det bare Tradedoubler, der på ingen måde spiller?
Jeg har ikke lavet ét eneste salg hos Tradedoubler, og dét til trods for, at jeg har sendt 86 besøgende videre via affiliatelinks.
Det kan selvfølgelig også bare være mig og mit site, der ikke har motiveret de besøgende godt nok, men either way, så har jeg ikke haft held i sprøjten hos Tradedoubler, eller, som du siger, "spiller det ikke".
Hvad er erfaringen med hvor meget der normalt konverteres fra de klik der sendes videre til f.eks. Tradedoubler. Syntes jeg har hørt en fugl synge om at for hver 100 klik kommer der en konvertering, altså i gennemsnit. Eller er det helt forkert ?
Jeg tror da at jeg har endnu flere klik sendt videre før jeg har konverteringer, men ja, det har jo også noget at sige, hvor motiverede de besøgende er når de klikker på vores affiliatelinks.
Jeg kan have 3-5 konverteringer på én dag, og så kan der gå en uge eller 2 før der kommer konverteringer igen. Dog oplever jeg tit hos Tradedoubler at mit beløb der står på min konto bliver sat op og ned uden at jeg får at vide hvorfor. Ofte kan det være pga. salg der går retur eller bliver annulleret, men det kan vi jo ikke gøre så meget ved.
Fik mit første salg i dag på lillepris.dk :) Er langsomt begyndt at ranke på nogle fine søgeord, så det går i det mindste fremad! Dog har jeg stadig røde tal på bundlinjen ;)
Fik mit første salg i dag på lillepris.dk :) Er langsomt begyndt at ranke på nogle fine søgeord, så det går i det mindste fremad! Dog har jeg stadig røde tal på bundlinjen ;)
Jeg kan godt lide at du ser GTA V og en rød trehjulet cykel som relaterede produkter :)