Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 51 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Løhde:

Er der andre, som kan begynde at mærke en stigning i trafikken fra Google af? :)

Ligger meget stabilt lige umiddelbart. Dog mærket jeg væsentligt tilbagefald i antallet af salg... Eller er det bare Tradedoubler, der på ingen måde spiller? 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Eller er det bare Tradedoubler, der på ingen måde spiller? 

Jeg har ikke lavet ét eneste salg hos Tradedoubler, og dét til trods for, at jeg har sendt 86 besøgende videre via affiliatelinks. 

Det kan selvfølgelig også bare være mig og mit site, der ikke har motiveret de besøgende godt nok, men either way, så har jeg ikke haft held i sprøjten hos Tradedoubler, eller, som du siger, "spiller det ikke". 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes mine besøg fra Google er steget væsentligt, hvilket kun er godt.

Men september startede ikke som jeg forventet, hvad angår salg. Heldigvis ser det ud til, at det er ved at vende nu.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

Sander:
Eller er det bare Tradedoubler, der på ingen måde spiller? 

Jeg har ikke lavet ét eneste salg hos Tradedoubler, og dét til trods for, at jeg har sendt 86 besøgende videre via affiliatelinks. 

Det kan selvfølgelig også bare være mig og mit site, der ikke har motiveret de besøgende godt nok, men either way, så har jeg ikke haft held i sprøjten hos Tradedoubler, eller, som du siger, "spiller det ikke". 



Hvad er erfaringen med hvor meget der normalt konverteres fra de klik der sendes videre til f.eks. Tradedoubler. Syntes jeg har hørt en fugl synge om at for hver 100 klik kommer der en konvertering, altså i gennemsnit. Eller er det helt forkert ?

Jeg tror da at jeg har endnu flere klik sendt videre før jeg har konverteringer, men ja, det har jo også noget at sige, hvor motiverede de besøgende er når de klikker på vores affiliate links.

Jeg kan have 3-5 konverteringer på én dag, og så kan der gå en uge eller 2 før der kommer konverteringer igen.
Dog oplever jeg tit hos Tradedoubler at mit beløb der står på min konto bliver sat op og ned uden at jeg får at vide hvorfor. Ofte kan det være pga. salg der går retur eller bliver annulleret, men det kan vi jo ikke gøre så meget ved.

Mvh. Jan B.

 

Fra Herning
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 32
Fra  aktie-handler Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det går lige så stille fremad. Jeg havde igår rekord med 19 besøgende! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes mine besøgstal er faldet, min rank falder ekstrem, men det eneste fordel er at min Facebook side får flere likes!

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Hansen:

Jeg synes mine besøgstal er faldet, min rank falder ekstrem, men det eneste fordel er at min Facebook side får flere likes!

Er det i forhold til den facebook pop-up du har sat ind? - Og hvilken rank er det du snakker om, dine placeringer i søgemaskinerne? (:

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine ranks på søgeord. Der er dog intet linkbuilding lavet endnu.

Jeg ved ikke om denne popup skræmmer folk væk

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik mit første salg i dag på lillepris.dk :) Er langsomt begyndt at ranke på nogle fine søgeord, så det går i det mindste fremad! Dog har jeg stadig røde tal på bundlinjen ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
MadsNA:

Fik mit første salg i dag på lillepris.dk :) Er langsomt begyndt at ranke på nogle fine søgeord, så det går i det mindste fremad! Dog har jeg stadig røde tal på bundlinjen ;)



Jeg kan godt lide at du ser GTA V og en rød trehjulet cykel som relaterede produkter :)

Side 51 ud af 76 (758 indlæg)