Det eneste der bliver rapporteret på affiliateDM er beløbet som er tjent.. der bliver jo ikke skrevet om hvordan det er gået osv.. Mvh Tobias. |
Jeg er hjemme fra forsinket sommerferie i dag og opdaterer siden :-)
Det eneste der bliver rapporteret på affiliateDM er beløbet som er tjent.. der bliver jo ikke skrevet om hvordan det er gået osv.. Mvh Tobias. |
Jeg er hjemme fra forsinket sommerferie i dag og opdaterer siden :-) |
Halfdan er en person der gør hvad han kan, så meget ved jeg. Derudover, som der tidligere også er nævnt, så skal deltagerne lige have noget tid til at indrapportere deres indtjening, før den kan opdateres. Og så skal han jo som alle andre, også have lov til at holde ferie en sjælden gang imellem ;) |
Vi har besluttet os for at sætte xboxinfo.dk til salg. Den er hosted ved Meebox indtil d. 24/6-2014 og der er installeret et theme til 35$ på den. Affiliate links er lagt ind på siden og der er skrevet +22000 ord, samt lavet noget SEO og vi har fået et logo designet til siden som naturligvis også medfølger sammen med facebook, google+ og twitter sider. Send en privat besked her på Amino, hvis det lyder interessant så finder vi ud af en fair pris. |
Så vidt jeg mindes, blev der vist ikke stillet noget krav til selve statusrapporterne i år. Det var vist kun selve indberetningen af indtjeningerne, der var obligatorisk. Jeg kan selvfølgelig huske forkert. Mads |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Det var skam ikke kritik af nogen! Jeg synes bare at indtjeningsrapporterne er pisse spændende at læse, og så motiverer det helt vildt! Mvh Tobias |
Ah, på den facon :P. Jamen helt enig - det var bare lige for at afklare det, hvis der var tvivl. Mads |
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Glæder mig at hører om fremgangen på jeres sites.. |
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Hej alle En lille indtjeningsopdatering fra mit site på min blog her Hav en god dag. Mvh |
Leger med affiliate på Tilhusoghave.dk.
Jeg kommer også med en større opdatering samt angivelse af de forskellige mellempræmier i løbet af i morgen lørdag. Jeg glæder mig til at læse alle rapporter! :) |