Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfølgende mail til kunder.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Vi hos ecigaretten.dk kunne godt tænkte os at sende en mail ud til kunderne en uge efter, de har købt et produkt hos os.
Hvordan kan dette lade sig gøre?
Vi bruger prestashop.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 12:16

Whission:

Hej Amino.
Vi hos ecigaretten.dk kunne godt tænkte os at sende en mail ud til kunderne en uge efter, de har købt et produkt hos os.
Hvordan kan dette lade sig gøre?
Vi bruger prestashop.

Med venlig hilsen

Uden at gå i tekniske detaljer kan de fleste internationale CRM systemer køre automatiske processer. I mit Goldmine BCM CRM system som nu er meget bedaget, ville du sende detaljerne om kunden til web import modulet, og tilslutte en automatisk process der kan indeholde alt fra udsendelse af kundespecifikke emails over opfølgningsplaner, dokumenter, marketing kampagner, telefon opkald...

Der findes email applikationer der kan automatisere et subset af dette.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 13:48
Det lyder som om du sender nyhedsbreve fra dit cms/eshopløsning
Det er under alle omstændigheder efter min mening en dårlig løsning.
Disse nyhedsbrevsystemer er generelt ikke optimeret til at lande i inboxen hos kunden. Det er lidt af en videnskab at sikre høj leveringsevne, derfor er mit råd, at du vælger et professionelt nyhedsbrevsystem.
Der er ganske mange af disse der kan integreres med prestashop eksempelvis Mailchimp
http://connect.mailchimp.com/integrations/mailchimp-sync-for-prestashop
Alle disse professionelle systemer kan sættes op til at udsende automatiske mails eksempelvis en uge efter afgivet ordre
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:54

Husk lige at få kundernes accept på at det er i orden at du sender mail til dem!

Evt. få det tilføjet som et tilbud når de køber, at de også kan tilmelde sig nyhedsbrev.

Alt andet er spam.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:56

Hej,

Ved ikke havd type mail du vil sende ud til kunderne.

Men i prestashop er der et modul "Opfølgning på kunder" Hvor man derigennem kan Generer en rabatkupon til kunden efter endt ordre osv. (der er 4 email muligheder) Og tænker man så kan "sminke" lidt i emailen til kunden hvis der er noget bestemt man vil sige/ spørge om?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 14:19
Det har han allerede :-)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:42

Fru Hartmann:

Husk lige at få kundernes accept på at det er i orden at du sender mail til dem!

Evt. få det tilføjet som et tilbud når de køber, at de også kan tilmelde sig nyhedsbrev.

Alt andet er spam.

Må man ikke engang skrive ud til kunden, som trådstarter er inde på, en uge efter købet og sige:

"Hej - tak for dit køb for 7 dage siden. Håber du er tilfreds med varen..." etc.?

Godt nok en lidt stram lovgivning der er på det punkt så :/

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:51

Kasper Kammersgaard:

Fru Hartmann:

Alt andet er spam.

Må man ikke engang skrive ud til kunden, som trådstarter er inde på, en uge efter købet og sige:

"Hej - tak for dit køb for 7 dage siden. Håber du er tilfreds med varen..." etc.?

Godt nok en lidt stram lovgivning der er på det punkt så :/

Jeg mener at man skal have kundens accept for at gøre det. Men jeg er ikke 100% sikker.

Jeg ved at det er tilladt, og serviceminded, at sende en mail til kunden når man har pakket og afsendt den bestilte vare. I den mail kan man jo "tilbyde" nyhedsmail, opfordre til feedback på Trustpilot hvis man bruger det.  Lovgivningen er god nok, den er jo til at beskytte kunderne mod at blive tæppebombet af uønskede reklame (junk) mails.

Og desuden ser jeg ikke noget forkert i at man skal have den accept - hellere det, end at fornærme nogen.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 14:55

Kan man ikke bare skrive det ind under sine forretningsbetingelser. Noget alla når du gennemføre et køb siger du også ja til en opfølgnings e-mail osv ?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:56

Kan godt programmere den løsning du ønsker. Send mig en PB, hvis du er interesseret. 

Mails vil blive sendt via Sendgrid.com så man er næsten 100% sikker på at de havner det rigtige sted. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)