Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig kontorplads / arbejdsplads i Storkøbenhavn / vestegnen eller Københavnsområdet

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:
Brian, hvad siger du til, at vi følger Michaels opfordring og sender en fælles mail til hej@ateo.dk? Vi søger jo det samme, og måske kan det gøres billigere, hvis man er to.

Det synes jeg vi skal. Jeg har sendt en selv, men derfor kan vi jo sagtens sende en fælles også - kan jo være det så er billigere som du skriver.

Vil du sende den fælles så? :)

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Larsen:
Det er bestemt en mulighed, det er bare typisk dyrere at leje et kontor end en kontorplads, men hvis vi kan finde noget som er billigt nok, er det da en mulighed.

OK, jeg har netop sendt en mail afsted på egne vegne og nævnt, at jeg evt. kan gå sammen med en anden, der skal bruge kontorplads, hvis der er fordel i dét. Hvis det viser sig at være tilfældet, tager jeg fat i dig.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:
OK, jeg har netop sendt en mail afsted på egne vegne og nævnt, at jeg evt. kan gå sammen med en anden, der skal bruge kontorplads, hvis der er fordel i dét. Hvis det viser sig at være tilfældet, tager jeg fat i dig.

Det lyder super :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub

Er der stadig noget ledig?

Så er jeg interesseret.

/Imran

www.danleasing.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)