Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig kontorplads / arbejdsplads i Storkøbenhavn / vestegnen eller Københavnsområdet

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som det lyder i overskriften, søger jeg en billig kontorplads / arbejdsplads. Jeg har kigget lidt i lokalebørsen her på Amino, men priserne er desværre over det jeg har råd til på nuværende tidspunkt.

Jeg skal ikke bruge den store plads, vil være tilfreds med et hjørne eller lign. Det skal ligge i Storkøbenhavn / vestegnen eller Københavnsområdet.

Da jeg arbejder rimelig meget og nogle gange spontant når jeg har lyst, vil det være optimalt hvis jeg kan være der om aftenen og i weekenden hvis jeg får lyst. Kan dette ikke lade sig gøre, vil jeg dog stadig gerne høre fra dig, da udgangspunktet er i hverdagstimerne.

Jeg er ordensmenneske, så min plads vil blive holdt pæn og ren. Jeg er god til grafisk design, og kan også en del webdesign, og jeg interesserer mig meget for online markedsføring og e-handel generelt. Så jeg kan muligvis bidrage / hjælpe lidt den vej rundt - dog vil jeg gerne understrege at jeg primært vil have fokus på mine egne projekter. Men at have en anden iværksætter at snakke med er i hvert fald ikke en dårlig idé uanset hvad :)

Jeg har som sagt ikke råd til at betale det helt store for det - men hvis du har, eller kender en der har plads til mig, så hører jeg meget gerne fra dig. Og hvis der er andet du vil vide om mig, spørger du bare løs.

Mvh.

Brian

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Prøv at søge på virksomhedsloikaler.dk

Preben

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt evt. dit lokale væksthus :)

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

ring til mig og lad os får en snak om hvad der er du søger. Jeg kunne måske godt bruge en sparringspartner. Tlf 5062 4041 ( også weekends)

mvh 

Flemming

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Længe siden:

Hejsa 

Prøv at søge på virksomhedsloikaler.dk

Preben

Har kigget lidt derinde, priserne er desværre også for høje der.

Jacob:

Kontakt evt. dit lokale væksthus :)

Det vil jeg prøve - tak :)

tøjtryk.com:

Hej Brian

ring til mig og lad os får en snak om hvad der er du søger. Jeg kunne måske godt bruge en sparringspartner. Tlf 5062 4041 ( også weekends)

mvh 

Flemming

Hej Flemming,

Tak for tilbuddet, men Frederiksværk er desværre alt for langt væk.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hører stadig gerne fra dem som har lidt plads de kan undvære :)

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, vil høre dig om du har fået løst dit kontor problem.. ellers har jeg et par steder du kan forsøge, de ligger dog på Frederiksberg...Tæt på alt!!  hvad er dit prisnivou? (det jeg kan anbefale ligger omkring 3000)

mvh Jordbærmus

tmaulitz@ofir.dk

38331940

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

det var nu ikke i Frederiksværk jeg havde tænkt mig. Men du kan give mig et ring.

mvh 

Flemming

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian
jeg har et kontor på Nørrebro åboulevarden hvor jeg har nogen pladser ledige. Smid mig en sms på 28403567 så ringer jeg til dig i morgen og vi får en snak :)

Jakub
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)