Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig kontorplads / arbejdsplads i Storkøbenhavn / vestegnen eller Københavnsområdet

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg leder efter fuldstændig det samme som dig - har du fundet noget? Ellers kunne vi måske slå os sammen, og udvide vores søgen lidt.

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian!

Du kunne overveje at kigge på lokalebasen.dk og lokaleportalen.dk? :-)

Der plejer at være en del at vælge imellem :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth man kan ikke sende dig en besked, men du kan ringe til mig på 28403567

vh Jakub 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Larsen:
Som det lyder i overskriften, søger jeg en billig kontorplads / arbejdsplads. Jeg har kigget lidt i lokalebørsen her på Amino, men priserne er desværre over det jeg har råd til på nuværende tidspunkt.

Du kunne evt. overveje at skrive dit prisniveau, så du får brugbare henvendelser.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet en løsning, men hvor er det fedt at der er så mange der står klar til at hjælpe og kommer med gode forslag! :)

Man kan altid regne med hjælp fra Aminoer ;)

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den tidligere løsning gik i vasken, så jeg hører stadig gerne fra jer som kan tilbyde noget - se første indlæg for information :)

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, jeg står selv i præcis samme situation, så vi kan evt. slå os sammen og søge kontor med plads til to? Jeg sidder selv hjemme og er godt træt af ikke at have nogen opdeling mellem arbejds- og fritid samt at sidde så meget mutters alene.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Ateo.dk (tilmeld dig og klik på linket du får serveret efterfølgende)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Roscoe:
Tag et kig på Ateo.dk (tilmeld dig og klik på linket du får serveret efterfølgende)

Tak for tippet, Michael.

Brian, hvad siger du til, at vi følger Michaels opfordring og sender en fælles mail til hej@ateo.dk? Vi søger jo det samme, og måske kan det gøres billigere, hvis man er to.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:
Hej Brian, jeg står selv i præcis samme situation, så vi kan evt. slå os sammen og søge kontor med plads til to? Jeg sidder selv hjemme og er godt træt af ikke at have nogen opdeling mellem arbejds- og fritid samt at sidde så meget mutters alene.

Det er bestemt en mulighed, det er bare typisk dyrere at leje et kontor end en kontorplads, men hvis vi kan finde noget som er billigt nok, er det da en mulighed.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)