Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et google spørgsmål

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil alvorligt anbefale dig , at finde frem til den bedst mullige site-arkitektur og så holde fast i den. Hvis du skifter hele tiden opnår du aldrig nogle gode resultater. Strukturen er websitets fundament og det skal man ikke lave om på hele tiden.
 
Et af problemerne ved dette er, at alle de links der er til under-sider på dit website går tabt, folks bookmarks virker ikke osv.
 
Hvis du ikke kan undgå at lave ændringer SKAL du sørge for at der opsættes 301 permanent redirects fra de gamle til de nye adresser, både for at hjælpe søgemaskinerne og brugerne med at finde rundt.
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun give dig ret. (sad pt og lavede ordentlige redirects på de gamle adresser) :)
 
Og vil da mene at som det er opbygget nu for selve webshoppen vil det fungerer godt. 
Hvis man står hvor vi gør i google må der ske et eller andet drastisk. Kan ikke bare se passivt til.
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom de 301 redirects på plads..

Nu har jeg heller ikke tænke mig at rode mere med site-arkitekturen på siden. Nu skal den have lov at blive crawlet og indexeret af google i fred :)
 
Vil dog mene at det godt kunne betale sig at lave denne ændring, da jeg har fået fjernet nogle af de uhensigsmæssige ting der var omtalt tidligere.
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

vil lige melde tilbage her ca 14 dage senere at de rettelser jeg har lavet, jf jeres gode råd nu har givet pote!

Efter 9 måneder i et sort hul er vi endelig på vej væk fra sidste side i google. Er nu på side 2 ved søgning på solbriller, side 1 ved skibriller, og kombinations tekster har vi mange side 1 hits. (and still climbing)
Der er dog langt fra crawlet og indexeret nok sider til at jeg kan være helt rolig, men den ændring som er sket nu er virkelig mærkbar, og jeg har mine finger krydset.
 
For vores websites vedkommende er jeg helt overbevist om at det var spam vi blev straffet på, da vi havde alt for mange gentagelser af ens ord.
 
Men igen. Tak for de friske øjne på siden!
Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Og for at afslutte en historie som engang var rigtig skidt, er  idag blevet til noget vi kun havde drømt om.
Ved søgning på ordet "Solbriller" har vi nu de 2 topplaceringer. Solbriller.nu og Synspunkt.com

Vil sige moralen her er, at man skal IKKE give op selvom alt ser ud af h****** til. Siden har virkelig bundskrabet Serps, men med målrettet arbejde kan skuden vendes. Find fejl - Fiks dem - afvent og lad søgemaskinerne gøre deres langsommelige arbejde - Mål opnåes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)