Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træner du for at holde hoved sundt?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Træner i for at holde jeres hoved klart til en lang arbejdsdag som iværksætter?

Laver i motion og styrketræning, eller holdsport?

Personligt træner jeg hver dag, det er jeg nød til, især fordi min virksomhed er proteinsalg.dk så er jo nød til at holde mig i form 

når jeg sælger kosttilskud.

Hvad med jer andre, hvad gør i for at holde jer klar i hoved?

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan bestemt mærke forskel på mit "overskud" om jeg er fit eller ej - man kan bare nogle flere ting når man er i god form.

Desværre har jeg været hæmmet af et brækket ben, der stadig ikke er helt iorden endnu, så det har sat mig tilbage - men glæder mig til at jeg må bruge det 100% igen - så skal jeg tilbage i kampen :)

Når det så er sagt, så tænker jeg om der er andre ligesindede , og om man mæske kunne få en løbe gruppe eller lignende op at stå herinde fra - altid sjovere at dyrke motion sammen med andre end alene - og så kunne dette samtidig bruges som en slags netværksgruppe? Så bruges tiden jo endnu smartere :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 76
Fra  SimonSimon I/S Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Proteinsalg.dk

Jeg løber og cykler for at holde min krop up to date. Hvis ikke jeg dyrker en form for motion hver dag, har jeg svært ved at fokusere 100% på en given arbejdsopgave.

Hvor tit styrketræner du?

Venlig hilsen

Simon

BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke dyrket sport regelmæssigt det sidste stykker tid. Dog er jeg typen som aldrig sidder stille (cykler til alting, tager altid trapperne osv.) så på den måde er min dag rimelig aktiv alligevel.

For mit vedkommende handler det langt mere om kosten.
Jeg sørger for at spise meget proteinholdigt, masser af grønsager og lidt frugt.
Folk omkring mig "klager" over jeg har skræmmende meget energi - det må være kosten der gør det! :-)
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Impulskontrol.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Motion er vigtig. Motion påvirker både krop og hjernefunktion på en række måder.  Det viser sig f.eks. at kreatin beholdningen i cellerne er vigtig for koncentration og vilje. Fosforkreatin bruges nemlig til at supplere cellernes behov for ATP: Kroppen har forskellige måder at konvertere ADP tilbage til ATP. Den hurtigste er at bruge forfor fra forforkreatin til at omdanne ADP til ATP. Dette kan opretholde maxs leverance af ATP i flere sekunder. 

Dette er muligvis forklaringen på at motion er godt imod depression. 

Winnermind forandringsledelse - vejen til bedre beslutninger

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at høre at jeg ikke selv er den eneste der træner. Hvad bruger i endelig af kosttilskud? Eller benytter i ikke dette?

Personligt benytter jeg Proteinpulver, BCAA, Aminosyrer, kulhydrater og koffein til min daglige træning for at give den lidt ekstra og få lidt bedre resultater. For personligt, så føler jeg et kæmpe overskud når min træning og form bliver bedre fra dag til dag, og det er også derfor jeg endelig startede proteinsalg.dk i tidernes morgen.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager ikke tilskud til kosten, men prøver da at tænke over hvad jeg putter i hovedet. Det gør jeg ud fra en betragtning/ide om at vi indtil nu har klaret os med sund kost og uden kosttilskud, så hvorfor begynde nu. Jeg tror på at jo tættere på de naturlige kilder vi kommer, jo mere naturligt må det også optages i kroppen. Men det er måske bare mig der er "natur romantiker".

Nå ja, også prøver jeg igen på at komme igang med løb, cykling og klatring, efter 5 ret stille måneder i Indien, hvor varmen og en sindsyg trafik gjorde motion svært. Og ingen tvivl, manglen på motion har kunne mærkes på humør og krop, så rart at komme i gang igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

proteinsalg.dk:
Hvad bruger i endelig af kosttilskud? Eller benytter i ikke dette?

Jeg  'pumper jern' 4-5 gange i ugen på nu 24. år, og har aldrig brugt andet end (økologisk) skummetmælk og havregryn.

Det er ganske udmærket som 'kosttilskud' og så er det samtidig min livret Smile

Mvh. John.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal da endelig ikke holde jer tilbage hvis i er interesserede i kosttilskud, jer der træner. Så skal i nok få et amino tilbud ;-)



www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)