Du ber folk om at ringe til SKAT og fortælle at de desværre har tjent mere end 50000kr de sidste 12 måneder, så nu kan de godt finde bøde blokken frem. Hvis det ikke er at melde sig selv. Hvad er SÅ ?. |
Michael:Du ber folk om at ringe til SKAT og fortælle at de desværre har tjent mere end 50.000kr de sidste 12 måneder, så nu kan de godt finde bøde blokken frem. Hvis det ikke er at melde sig selv. Hvad er SÅ ?.
enten forstår du ikke hvad det betyder at føre regnskab og ha pligt til at selvangive det - uanset man ikke er registreret - eller også er der noget andet galt. Det er da ikke forskelligt for alt andet med skat - Man skal selv oplyse om sine forhold - indtjening osv. Hvad pokker er forskellen.
Du siger man ikke skal oplyse om sine forhold hvis det kan koste skat - og det er jo skattesnyd?. Drop selvangivelsen, skriv noget forkert i den, regn med at skat ikke ser regnskabet og opdager ting (for ja de skal be om regnskab for at opdage det - helt som med alt andet - men det er da let at afsløre for skat hvis man har ført korrekt regnskab) -
JA lade være med at føre regnskab eller køre over græsnen - det kan man da hvis ikke man opdages- men det er jo mig og andre der følger reglerne der skal betale for jer der kører den løsning
Jeg hopper af her Michael - Jeg gider ikke råde omkring hvordan man snyder i skat, det må folk selv løse.
vh