Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulig Dankort svindel - hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle registrerede telefonnumre på adressen? Måske er adressen tæt nok på, til at du kan køre forbi med varerne personligt? (kommer jo an på ordrestørrelsen, naturligvis)

Men ellers så, som der også bliver skrevet tidligere, kontakt Nets Fraud afdeling og hør om de kan hjælpe. Måske kan Quickpay også hjælpe?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 22:59

Som allerede foreslået her i tråden, så hold ordren tilbage, indtil der rykkes, og hvis der rykkes, så afgiv din forklaring.

Hvis der både afgives forkert email- og postadresse, men intet telefonnummer, så er du ikke forpligtet til noget, før der reageres.

Hilsen, Robert

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:01

Så blev jeg da klogere...troede faktisk ikke man selv hæftede når der blev betalt med Dankort!!!

BH

Lars

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Fjord - TRY.dk:
Så blev jeg da klogere...troede faktisk ikke man selv hæftede når der blev betalt med Dankort!!!

Det er i fysisk handel, hvor der tastes en pinkode. Her er du dækket op til 4.000 kr.

Nethandel er et wild west område, hvor der absolut ingen sikkerhed er for shopejerne. Man kan håbe at det bliver bedre med tiden, vi taler i hvert fald med Dansk Erhverv i øjeblikket, i håb om at i vi i fremtiden kan forvente bare et minimum af sikkerhed. Men det ligger desværre ikke lige rundt om hjørnet, selvom deres vilje er stor :o)

(Med mindre jeg læser dit indlæg forkert, og du mener at du som forbruger ikke hæfter. I det tilfælde har du fuldstændigt ret. Uanset hvordan du opfører dig som forbruger, er det shopejeren der hænger på regningen)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har det ikke noget med dit problem at gøre, men hvorfor kan du se dine kunders passwords ?

De burde da være krypteret...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:57

nyif har faktisk en pointe, der ikke har med trådstarters egentlige problem at gøre, men absolut ikke er uvæsenligt.

Jeg undrede mig også, for jeg kender ikke til, at man normalt kan se sine brugeres password.

Hilsen, Robert

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)