Er der ikke nogle registrerede telefonnumre på adressen? Måske er adressen tæt nok på, til at du kan køre forbi med varerne personligt? (kommer jo an på ordrestørrelsen, naturligvis)
Men ellers så, som der også bliver skrevet tidligere, kontakt Nets Fraud afdeling og hør om de kan hjælpe. Måske kan Quickpay også hjælpe?
Så blev jeg da klogere...troede faktisk ikke man selv hæftede når der blev betalt med Dankort!!!
Det er i fysisk handel, hvor der tastes en pinkode. Her er du dækket op til 4.000 kr.
Nethandel er et wild west område, hvor der absolut ingen sikkerhed er for shopejerne. Man kan håbe at det bliver bedre med tiden, vi taler i hvert fald med Dansk Erhverv i øjeblikket, i håb om at i vi i fremtiden kan forvente bare et minimum af sikkerhed. Men det ligger desværre ikke lige rundt om hjørnet, selvom deres vilje er stor :o)
(Med mindre jeg læser dit indlæg forkert, og du mener at du som forbruger ikke hæfter. I det tilfælde har du fuldstændigt ret. Uanset hvordan du opfører dig som forbruger, er det shopejeren der hænger på regningen)