Hejsa Jeg sidder og hygger med E-conomic og syntes sådan set det går okay. Men jeg tænker lidt er der krav til man skal kunne se hvilken materialer der er brugt til hvilken opgaver. På fakturaen skriver jeg bare materialer og så en pris.Og selve materialerne vil jeg bare taste ind som finansbilag. Er der nogle krav til at man skal kunne se hvilke materialer der er brugt på hvilke opgaver?. Man vil jo stadig kunne få et samlet overblik over indtægter og udgifter overordnet. God søndag :) |
Krav i forhold til kunder - nej ikke hvis ikke de kræver det - men
Du køber vel disse materialer hjem og med mindre du køber dem helt præcist til opgaven og aldrig har nogen af dem på lager, så kan du jo ikke føre regnskab, for hvis du ex har 20 meter el-kabel hjemme, så skal det jo være i regnskabet som værdi af el-kabel 200 kr - og bruger du så 5 meter af det på en opgave, så går det jo hen og bliver et forbrug af 5 meter kabel = omkostning 50 kr. Du skal derfor nok regne med selv at kunne ha fuldt overblik over forbruget for at ha den oversigt over indtægter og udgifter.
Alle materialer du måtte købe hjem indgår jo som en værdi og ikke som en udgift før du rent faktisk bruger dem
vh