Jeg er blevet tilbudt at arbejde med markedsføring (ikke salg) af det det tyske produkt "fit line" som snart kan købet på nettet i danmark. . Men kender det ikke af omtale, og selv om det virker seriøst skal man købe produkter for ca 3000kr om måneden, og man får så pengene tilbage ved at sætte andre i gang med at blive del af en markedsføringsgruppe.De har en udregningsmetode hvor man løbende bliver betalt efter hvor mange personer der starter under een - og det ser ud som om der er mulighed for fin indtjening hvis man er aktiv med at skaffe flere i netværket der også køber og markedsfører produkter osv?
Er der nogen af jer aminoer der har erfaringer med omtalte produkt eller lignende former for markedsføring ?
mine erfaringer siger mig heldigvis ikke noget, men min sunde fornuft siger mig du skal prøve at skrive pyramidefusk i google.
Så skal du overveje om det nu også virker seriøst at du skal betale penge for at komme i gang med at sætte andre i gang med at betale penge, som skal sætte andre i gang med at betale penge.
Lignende markedsføring. Skriv MLM i google og tag i mod et råd herfra... rør det ikke med en ildtang.
Jeg har overhovedet ingen erfaring med den slags produkt promovering, og mit spørgsmål lyder måske naivt. Men jeg fik tilbuddet gennem en jeg kender som er vældig seriøs indenfor konsulentbranchen. Produktet består af forskellige former for kosttilskud indenfor wellenes/sundhed og er også patenteret af anerkendt tysk firma. Men dit indlæg giver mig stof til eftertanke og bestyrker den fornemmelse jeg havde om at det nok ikke er noget for mig.
Bliver du også vildt glad når du får en mail fra en flink enke i Nigeria der har arvet et par millioner dollars og vil give dig en formue hvis du lige sender et par tusind dollar retur til ekspeditionsgebyr
Ja, det kan godt lyde skummelt. Jeg har været inde og læse om forbrugerstyrelsens retningslinjer for pyramidespil, og det betegnes som sådan når det kun er nye led i kæden der betaler noget for at "komme i salgspyramiden" - hvilket ikke er tilfælde her .MEN det er helt sikkert multi level marketing - som jeg også kan se er meget udbredt når man søger det på nettet - det har ligefrem en hjemmeside :-) Der er dog også mange forbehold mod MLM - men ulovligt er det altså ikke .
Hilsen "mig der nu er blevet meget klogere på kort tid"
Martin har været så venlig at oprette en speciel del af Amino til MLM marketing.
Først undrede det mig, at Martin tillod det; men kan godt se at det er for genialt, for så kan man bare sende alle MLM'erne derover, så de kan klippe håret af hinanden med alle deres "fiduser"
Så kan vi andre for det meste være i fred i alle de andre debat-områder.
Men jeg fik tilbuddet gennem en jeg kender som er vældig seriøs indenfor konsulentbranchen.
Exactly derfor det er så tarveligt. Det starter med man må lokke sine nærmeste med ind i det. Du kunne slå et slag for moralen og losse din bekendte i røven, og bed ham/hende om at genoverveje om det er værd at sætte sine bekendtskaber på spil.
Men jeg fik tilbuddet gennem en jeg kender som er vældig seriøs indenfor konsulentbranchen.
Exactly derfor det er så tarveligt. Det starter med man må lokke sine nærmeste med ind i det. Du kunne slå et slag for moralen og losse din bekendte i røven, og bed ham/hende om at genoverveje om det er værd at sætte sine bekendtskaber på spil.
Jeg vil i hvert fald sige pænt nej tak - på en måde der ikke kan misforståes.!
Hej Charlotte, jeg var også nysgerrig da jeg hørte om PM international og var også med til en forretningspræsentation for at danne mit eget indtryk og ikke kun høre efter andres mening.
Selve forretningsformen er fuldt lovligt, problemet med PM er at de lige nu ikke kan sælge produkter men kun kan rekruttere nye forhandlere. Så du vil få et hurtig engangsbeløb for ny forhandlere, men på sigt er der ikke en vedvarende indtægt hvis du stopper med at rekruttere.
PM får nok lidt problem med at få deres produkter godkendt, da de er baseret på Nanoteknologi, og det er ikke tilladt i DK at blande kosttilskud og nanoteknologi. Jeg handler selv med Pharmanex som også har nano produkter, dem kan vi ikke få godkendt i DK pga dansk lovgivning.
Så drop alt det ævl om pyramide spil, det er network marketing som er en fuld lovlig forretningsform.
Se mere om network marketing her: http://www.nmfocus.com/flash/whatisnmdk/directplayer.asp?brugernavn=kiel&adgangskode=241174