Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så er det blevet min tur til at vise frem, hvad jeg går og pusler med.

Jeg har i den seneste måneds tid udviklet på shoppen her, som jeg håber at kunne have i luften i løbet af den næste måneds tid. Selve webshoppen er ved at være færdigudviklet, men jeg håber, at I kan få mig til at indse flere fejl og eventuelt mangler på sitet.

Adressen til "den hemmelige og endnu ikke åbnede del af" websitet findes på adressen www.gadgetsonline.dk/index2.php.

Håber på masser af feedback Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 02:06

Har du prøvet at åbne din side i firefox?

Der er en del af varerne jeg ikke kan se, fordi templatet ikke bliver langt nok til at vise dem.. 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:35

Hej Lademann,

Tak for dit feedback. Min test af sitet i firefox var nok ikke så grundig når det kommer til stykket - og det er en lidt besværlig fejl. Jeg har forstørret grundelementet, således at der i det mindste ikke forsvinder varer længere, men den opfører sig endnu ikke helt som jeg gerne vil have det. Det skal jeg nu nok få has på :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:15

Hej Mattias jeg har lige lidt,
Indkøbskurven må gerne være lidt mere synlig. jeg ved godt den er i midten. men  kunne godt lide hvis den kom frem i en tydelig evt box i en anden farve, til venstre. ellers at den grå skifter farve hvis der er noget i.

Ellers så er der lige "videre til bestilling" burde være lidt mere fremhævet, evt. af en "knap" rundt omkring. :)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:52

Hej Mattias

Jeg synes det er nogle super fede rammer shoppen har. Meget harmoniske og jeg syntes stilen passer godt til at sælge gadgets. Det signalerer professionalisme og virker som et sted man trygt kan handle.

Det eneste kritikpunkt, jeg har er at dine produktbilleder er alt for dårlige, det er i mine øjne en komplet ommer. Jeg føler overbevist om at hvis du opnår en bare hæderlig kvalitet af produkt billeder, vil det virkeligt kunne ses på din bundlinje.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:26

Lundsby: Så vidt jeg kan se, er det "bare" mine thumbnails der ikke ser ordentlige ud - tak fordi du gjorde mig opmærksom på det, det ser jo ikke kønt ud! Sådan er det, når man ikke har så godt et syn Smile Dette skal jeg naturligvis nok få rettet op på.

Simon: Jeg har valgt at gennemføre begge de ændringer, du foreslog. For at gøre bestil-linket i indkøbskurven mere tydeligt har jeg valgt at gøre det to pixels større, således at jeg ihvertfald nu ser den tekst før jeg ser hvad jeg egentlig har i indkøbskurven. Og det gør jo ikke noget hvis mine kunder tænker på samme måde!

Håber at få mere kritik på mit site inden jeg skal gå i luften med det! Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:48

Jeg synes, du skulle droppe det med at vise vægt, pris for vægt og den samlede pris.

Man kan ikke rigtig bruge det til noget, hvis man køber mere end 1, da den ikke selv omregner.

Derudover, kan man heller ikke bruge det til noget, hvis man i forvejen har noget i indkøbskurven.

Bortset fra det, synes jeg det er en rigtig fed side, og kan rigtig godt li designet 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 15:50

Tongue Tiedaltså... ved hvert enkelt vare... Synes det er fint den er i inkøbskurven self. Wink

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:51

Jeg har lavet en lille opdateringen i visning af thumbnails - ser det bedre ud?

I er jo i øvrigt velkomne til at bestille alt det I vil - jeg skal nok slette ordrerne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 15:51

Tongue TiedAltså.... ved hver enkel vare....synes det er helt fin det er ved indkøbsvognen Wink

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)