Så er det blevet min tur til at vise frem, hvad jeg går og pusler med.
Jeg har i den seneste måneds tid udviklet på shoppen her, som jeg håber at kunne have i luften i løbet af den næste måneds tid. Selve webshoppen er ved at være færdigudviklet, men jeg håber, at I kan få mig til at indse flere fejl og eventuelt mangler på sitet.
Tak for dit feedback. Min test af sitet i firefox var nok ikke så grundig når det kommer til stykket - og det er en lidt besværlig fejl. Jeg har forstørret grundelementet, således at der i det mindste ikke forsvinder varer længere, men den opfører sig endnu ikke helt som jeg gerne vil have det. Det skal jeg nu nok få has på :)
Hej Mattias jeg har lige lidt, Indkøbskurven må gerne være lidt mere synlig. jeg ved godt den er i midten. men kunne godt lide hvis den kom frem i en tydelig evt box i en anden farve, til venstre. ellers at den grå skifter farve hvis der er noget i.
Ellers så er der lige "videre til bestilling" burde være lidt mere fremhævet, evt. af en "knap" rundt omkring. :)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg synes det er nogle super fede rammer shoppen har. Meget harmoniske og jeg syntes stilen passer godt til at sælge gadgets. Det signalerer professionalisme og virker som et sted man trygt kan handle.
Det eneste kritikpunkt, jeg har er at dine produktbilleder er alt for dårlige, det er i mine øjne en komplet ommer. Jeg føler overbevist om at hvis du opnår en bare hæderlig kvalitet af produkt billeder, vil det virkeligt kunne ses på din bundlinje.
Lundsby: Så vidt jeg kan se, er det "bare" mine thumbnails der ikke ser ordentlige ud - tak fordi du gjorde mig opmærksom på det, det ser jo ikke kønt ud! Sådan er det, når man ikke har så godt et syn Dette skal jeg naturligvis nok få rettet op på.
Simon: Jeg har valgt at gennemføre begge de ændringer, du foreslog. For at gøre bestil-linket i indkøbskurven mere tydeligt har jeg valgt at gøre det to pixels større, således at jeg ihvertfald nu ser den tekst før jeg ser hvad jeg egentlig har i indkøbskurven. Og det gør jo ikke noget hvis mine kunder tænker på samme måde!
Håber at få mere kritik på mit site inden jeg skal gå i luften med det!