Jeg synes, du skulle droppe det med at vise vægt, pris for vægt og den samlede pris.
Man kan ikke rigtig bruge det til noget, hvis man køber mere end 1, da den ikke selv omregner.
Derudover, kan man heller ikke bruge det til noget, hvis man i forvejen har noget i indkøbskurven.
det har du da slet ikke ret i . Men igen mht. focus og design. Din top, før man kan se produkter er alt for høj, designet er flot, men det er trals når jeg sidder på min bærbare jeg skal scrolle ned for at se mere end en vare. og så prøv istedet for at skifte til rød, så en blå. så der virkerlig kommer focus på den.
En anden ting, jeg kunne ikke lægge vinylpladespilleren i kurven, men det erder nok en grund til.
Ellers en anden idé jeg savner ved alle andre sider, det er hvis man sidder og smaler en kruv i skolen eller på arbejdet, så har man ikke mulighed for at gemme kurven, det kan man på SHG. det er fedt.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Tak for dine mange gode råd! Jeg har fulgt dem - har fjernet vægtudregningen under produkterne, og har opdateret produktbilledet for "USB Missile Launcher".
Jeg havde selv haft skrupler med det med vægten - eftersom et gavekort på 100 kroner jo kostede 60 kroner at få tilsendt! Det koster det jo altså, når den skal sendes som pakke - men det virker lidt voldsomt ved første øjekast, at beløbet 160 kroner springer i øjnene når man køber et gavekort på 100 kroner. Tak for dine kommentarer.
Det er ganske enkelt fordi den ikke er angivet som værende på lager :)
Det fik jeg åbenbart ikke forklaret tydeligt nok på siden, så jeg har lavet en lille opdatering. Der hvor knappen til at lægge i kurven befinder sig, står lagerstatus nu også. Vil det fungere?