Tak, Tina :) Har du prøvet at gennemføre en bestilling? Jeg mangler jo stadig at få implementeret betalingskort og så videre - men indtil bekræftelsen kan man da gennemføre :)
Det er ganske enkelt fordi den ikke er angivet som værende på lager :)
Det fik jeg åbenbart ikke forklaret tydeligt nok på siden, så jeg har lavet en lille opdatering. Der hvor knappen til at lægge i kurven befinder sig, står lagerstatus nu også. Vil det fungere?
Nej jeg synes ikke det fremgår tydeligt. Du kunne evt lave en if sætning der hed hvis den ikke var skulle der stå <div style="text-align: center;"><b>Varen er ikke på lager</b></div> og slet ikke skrive noget hvis ikke. Du kunne evt. lave det til et klikbar link der forklare hvorfor den bliver vist når den ikke er på lager osv. og evt. en "Reserver" til når dne kommer på lager?..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Det er ganske enkelt fordi den ikke er angivet som værende på lager :)
Det fik jeg åbenbart ikke forklaret tydeligt nok på siden, så jeg har lavet en lille opdatering. Der hvor knappen til at lægge i kurven befinder sig, står lagerstatus nu også. Vil det fungere?
Nej jeg synes ikke det fremgår tydeligt. Du kunne evt lave en if sætning der hed hvis den ikke var skulle der stå <div style="text-align: center;"><b>Varen er ikke på lager</b></div> og slet ikke skrive noget hvis ikke. Du kunne evt. lave det til et klikbar link der forklare hvorfor den bliver vist når den ikke er på lager osv. og evt. en "Reserver" til når dne kommer på lager?..
Har du kigget på den ændring jeg skrev, at jeg havde lavet? Det fremgår da rimelig tydeligt nu, synes jeg?
Ja det er meget rigtig Mattias, når man så har set mere om en ting, men hvis du ser direkte fra listen af, f.eks under "Blandet lir". det var der jeg mente.
Man forstår da ihvertfald budskabet.. men er det for meget?
Ja jeg synes det er for meget. hehe. men hvis du tværtimod kan skrive det med fed neden under og fjerne " at den er på lager " ved de andre så man er sikker på at den ikke er der. og så bare fjerne køb knappen ..??
Det duer ikke at gøre teksten omhandlende manglende lagerføring fed, for så er den jo identisk med overskriften! Det duer ikke - men jeg har fjernet bestillings-knappen for de varer, der ikke er på lager alligevel.
Prøv at stille det der, hvor køb knappen normalt er.
Det er logisk og intuitivt - man kigger automatisk der, hvis man er interesseret i varen, og får beskeden med det samme.
Omvendt synes jeg ikke det er nødvendigt at skrive "denne vare er på lager". Det bør være "standard" - kunden går selvfølgelig ud fra, at alt hvad han/hun ser som udgangspunkt er på lager.
Det duer ikke at gøre teksten omhandlende manglende lagerføring fed, for så er den jo identisk med overskriften! Det duer ikke - men jeg har fjernet bestillings-knappen for de varer, der ikke er på lager alligevel.
Er det ikke den bedste løsning?
Jo det virker fint, men som ovenstående siger, bør der ikke stå at det er på lager, det skal være en selvfølge. kun stå hvis ikke det er. ellers. kunne det jo være den der reserver knap.? eller pre-order ?.