Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny mulighed i Danmark. Er du interesseret?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅ har jeg rendt rundt i et par måneder og ledt efter et nyt firma der vil ind i Danmark med deres produkter og det er lykkedes.

Var selv ude i går aftes for at se på hvad det var for noget. Og jeg er tændt på det....

Det er jo som med så mange andre at der er en bonusplan, som i mine øjne er meget simpel og logisk sat sammen.

Hvis du har interesse, så send mig en mail, og jeg tager kontakt til dig...

Med venlig hilsen

BWIdea

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:28

Det kunne være lettere at vurdere om det har interesse hvis man vidste hvad produkterne var? 

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 20:21

Det er ikke til at komme udenom...

For at fortælle lidt mere om firmaet, så hedder det PM Wellness, og er Tysk. Det eksisterer i 22  andre lande og er lige pt. ved at starte op i DK.

Deres produkter er udviklet ud fra nanoteknologi, produkterne er patenterede, de bliver til stadighed undersøgt af en uafhængig tysk institution, som undersøger de bedste firmaer i landet. De har i de sidste 5 år ligget i top 10 indenfor de bedst indtjenende i Tyskland.

Firmaet arbejder sammen med de tyske myndigheder angående doping og godkendelse af produkter....

Produkterne er kort fortalt:

- kosttilskud til aktive mennesker, udviklet ud fra nanoteknologi... er selv i gang med at bruge det, og det virker på mig...

- der er hudplejeprodukter, ligeledes udviklet gennem nanoteknologi... herunder duftserier ...

- Slankeprodukter, både til voksne og børn

. Q10 i flydende form... som kroppen kan absorbere, netop grundet nanoteknologi....

. og meget andet....

kig eventuel på efterfølgende link..

http://pm-international.com

jeg er igang med at opbygge min organisation, og det skal understreges at VI skal tjene penge... det er det der er en af de bærende værdier i konceptet... bonusplanen er ikke faldende med tiden, men der er hele tiden udfordringer at tage fat på...

Det er Tysk og det skinner igennem hele vejen.. "ordnung muss sein".... for dem der kender det udtryk...

VIL I VÆRE MED?? 

Mvh

BrianIdea

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:30

lige et spørgsmål...

hvordan kan du sige at det allerede virker på dig... når du først var ude og høre om det igår... har du så allerede fået dine varer idag... og så prøvet det for første gang i dag eller... for så er det da nået som virker hurtigt må man sige... lidt for hurtigt måske...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:37

Det ville da også være utroligt værdifuldt at høre lidt om hvad det er du har brug for - altså efter hvilke kriterier du leder efter en samarbejdspartner?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 20:45

Dejligt at folk stiller sig kritisk over for det... :-)

Hvorfor kan jeg allerede mærke det.... Det skyldes den sammensætning der er i produktet, det er nanoteknologi der ligger i den del af det...

forklaringen skal ses i det perspektiv at når mineralerne og vitaminerne er nede i den størrelse de er, og man blander det op med vand og indtager det, så "snyder" man kroppen, og den sender så tingene i blodbanen med det samme.... virkningen er så mærkbar på kroppen med det samme....

Prøv det selv.... det er vel den bedste forklaring....

Det produkt jeg her taler om er et tiilskud af de forskellige B-vitaminer....

Da jeg lige er blevet introduceret til produkterne, skal jeg dog også lige nævne at jeg ikke er 100% inde i dokumentationen endnu, men jeg arbejder mig igennem stakken....

Men tjek selv linket ud, i tidligere indlæg...

---------------------------------------------------------------------------

For det andet....

For folk som kender til team marketing eller network marketing, så er opbygningen af salgsstyrken ikke ny... men jeg har et ønske om at det skal være et tæt samarbejde ned igennem "tragten" og ikke bare en pengemaskine, som mange måske ser det som...

Der vil så nok være nogle der ikke er enige i mine betragtninger, men det er altså den indgangsvinkel jeg vil lægge for dagen......

Jeg håber det er svar på jeres gode spørgsmål.... Hvis I synes det lyder interessant, hvad så med at vi mødes???

Endnu en gang... tak for modsvarene...

Mvh

brianIdea

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:36

Egentlig ved jeg ikke rigtig, hvorfor jeg bruger energi på at svare her, men for mig at se ligner din forklaring noget vås.

Jeg tror ikke på, at der er nogen genvej fra mavesækken og direkte ud i blodbanen, og jeg synes det virker vildt uprofessionelt, hvis du vil have folk uden sundhedsfaglig kompetence til at sælge produkterne for dig. Hvis jeg skal indtage noget, som skal en anden vej igennem min krop end den på forhånd af naturen fastlagte, vil jeg foretrække at få det ordineret af min læge - uanset, hvor nanoteknologisk det så er. For min krops vedkommende gælder forsigtighedsprincippet i denne sammenhæng.

Vitaminer og mineraler er i forvejen i nanostørrelse - har I gjort dem endnu mindre? - det tror jeg næppe, for da vil I jo have lavet nogle andre stoffer, som jo vil have andre karakteristika.

Når skepsis bliver mødt med argumentet "prøv det", ringer mine alarmklokker.
Jeg skal prøve noget, som du ikke engang kan forklare, hvordan der virker. Og når du engang kan forklare det, er det ikke qua din faglige ekspertise.

Så nej tak - jeg vil ikke røre hverken dine produkter eller din bonusplan med en ildtang.

BW:

Dejligt at folk stiller sig kritisk over for det... :-)

Ja, det er dejligt og klogt, og her er det eneste punkt, som du og jeg bliver enige om.

Hans

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:10

BW:

Var selv ude i går aftes for at se på hvad det var for noget. Og jeg er tændt på det....

Nå der er stadig pyramide shows på de kanter? Klart du bliver tændt med alle de klapsalver. Nano og slankeprodukt. Nu må det stoppe. Dobbeltop på advarselslamper.

Øj hvorfor bliver jeg harm over det MLM-pis hver gang. Hold jer væk folkens med mindre i ser jer selv som "tjen ekstra"-opslags-ophængere i daglivarebutikker, og skal kæmpe med samvittigheden over at lokke folk ned ad samme skodvej som i selv havnede.

Håber din føler er stukket ud før du selv er faldet i BW... tænk over det - lad moralen sejre.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 02:15

hej

hvis i vil vide mere om nanoteknologi,  og suspensionsgel-teknologi så hør et lille

lydfil på min hjemmeside med www.agel4you.dk øverst og bliv lidt klogere, på hvor langt de er

nået med teknologien.

mvh Karsten Aagaard

www.agel4you.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:08

hold kæft i er langt ude...

Helse og nano kunne ikke være længere væk fra hinanden. De kan kun mødes et sted... MLM og pyramide-fusk hvor desperate overvægtige kan blændes af flotte ord. Kom og køb lorteprodukter... "det er Nano!.. jeg sværger det er godt... For det er helt vildt lille forstår du"

*finder spanden frem

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)