Hvilke produkter - hvilket forretningsområde er du selv engageret indenfor...? Hvordan markedsfører du dig - hvordan skaber du kontakt til kunder - hvad er det de skal købe af dig.... |
Tak skal i have alle sammen.... Jeg er da glad for at folk kommer ud af busken og diskutterer emnet.
MEN...
Det må være mig der er totalt blåøjet, og uintelligent, og endda overvægtig.. er der en der nævner... jeg er ingen af delene, jeg er ude og prøve nogle ting af... Ja jeg har hørt meget om pyramide fusk og alt muligt andet... men jeg vil nu prøve det, fordi jeg har lyst... og ville gerne i den sammenhæng høre folks mening, og se om der var nogen der var interesserede i at være med...
TYDELIGVIS IKKE.. fair nok... og man må jo også sige at I holder jer til en voksen, sober og kostruktiv dialog....
Men når det er sagt, så fint med mig, jeg tager det jeg kan bruge, og resten lægger jeg til side... Jer som er så kritiske... i har jo selvsagt undersøgt om tingene er rigtige ikke??
Jeg som tidligere nævnt ved at kværne mig igennem dokumentationen, og har ikke grund til at være skeptisk... endnu....
Kan I hold jer rigtig munter allesammen, og lade være med at spytte på skærmen af bar arrigskab, når I ser mit svar..
LASSE: Jeg er ikke gået igang overhovedet endnu, men ville lige høre folks reaktioner først... og se om jeg skulle revurdere tingene, men indtil videre sviner folk bare igennem og er ikke kostruktive i deres kritik....
MVH
Brian