Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny mulighed i Danmark. Er du interesseret?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorinvest:

BW:

Var selv ude i går aftes for at se på hvad det var for noget. Og jeg er tændt på det....

Nå der er stadig pyramide shows på de kanter? Klart du bliver tændt med alle de klapsalver. Nano og slankeprodukt. Nu må det stoppe. Dobbeltop på advarselslamper.

Øj hvorfor bliver jeg harm over det MLM-pis hver gang. Hold jer væk folkens med mindre i ser jer selv som "tjen ekstra"-opslags-ophængere i daglivarebutikker, og skal kæmpe med samvittigheden over at lokke folk ned ad samme skodvej som i selv havnede.

Håber din føler er stukket ud før du selv er faldet i BW... tænk over det - lad moralen sejre.

Hvilke produkter - hvilket forretningsområde er du selv engageret indenfor...?

Hvordan markedsfører du dig - hvordan skaber du kontakt til kunder - hvad er det de skal købe af dig....

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:48

Tak skal i have alle sammen.... Smile Jeg er da glad for at folk kommer ud af busken og diskutterer emnet.

MEN...

Det må være mig der er totalt blåøjet, og uintelligent, og endda overvægtig.. er der en der nævner... jeg er ingen af delene, jeg er ude og prøve nogle ting af... Ja jeg har hørt meget om pyramide fusk og alt muligt andet... men jeg vil nu prøve det, fordi jeg har lyst... og ville gerne i den sammenhæng høre folks mening, og se om der var nogen der var interesserede i at være med...

TYDELIGVIS IKKE.. fair nok... og man må jo også sige at I holder jer til en voksen, sober og kostruktiv dialog.... Wink

Men når det er sagt, så fint med mig, jeg tager det jeg kan bruge, og resten lægger jeg til side... Jer som er så kritiske... i har jo selvsagt undersøgt om tingene er rigtige ikke??

Jeg som tidligere nævnt ved at kværne mig igennem dokumentationen, og har ikke grund til at være skeptisk... endnu....

Kan I hold jer rigtig munter allesammen, og lade være med at spytte på skærmen af bar arrigskab, når I ser mit svar.. Big Smile

LASSE: Jeg er ikke gået igang overhovedet endnu, men ville lige høre folks reaktioner først... og se om jeg skulle revurdere tingene, men indtil videre sviner folk bare igennem og er ikke kostruktive i deres kritik....

MVH

Brian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:36

BW:

LASSE: Jeg er ikke gået igang overhovedet endnu, men ville lige høre folks reaktioner først... og se om jeg skulle revurdere tingene, men indtil videre sviner folk bare igennem og er ikke kostruktive i deres kritik....

Spørgsmålene var ikke til dig, Brian... de var til "kontorinvest"...

... og til dine øvrige kommentarer: Velkommen i Network Marketing delen på AMINO - det er bare sædvanlig omgangstone..hehe! MEN... bliv hængende, du vil også finde mange konstruktive debatter, ideer og meningsudvekslinger - de er her skam også ;-)

MVH

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 07:22

¨Hej Lasse

ok Big Smile... jeg blvier hængende, der skal mere til at slå mig af pinden, jeg havde bare regnet med en anden tone i indlæggene.....

Men ok, nu har jeg prøvet det med.....

God weekend til allesammen

Mvh

brian

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:09

Hej Kontorinvest!

Du nævner såvel produktet som afsætningsformen i din verbale udladning - og er noget negativ - det ville måske være mere frugtbart og læseværdigt med lidt mere fyldighed.

Men måske du kunne oplyse lidt om hvad du selv arbejder med og hvorledes du afsætter dine produkter?
Det kunne lyde som om at du er blevet mishandlet af forretningsfolk er det således ?

Hvorfor optræde anonymt her - tænk på hvad du har af markedsføringsmuligheder for din virksomhedWink  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:30

john sommer:

selv arbejder med og hvorledes du afsætter dine produkter?
Det kunne lyde som om at du er blevet mishandlet af forretningsfolk er det således ?

Hvorfor optræde anonymt her - tænk på hvad du har af markedsføringsmuligheder for din virksomhedWink  

Kære små lam

Jeg taler til jeres samvittighed. Til empatien i mennesket der skulle sikre, at vi ikke er skide ligeglade med det sidste og mest sårbare led i alle sammenhænge.
Der står 5 drenge i en skolegård. Bøllen finder på en genial leg. Introducerer dreng nummer to for den. Betingelsen er at han finder en dreng mere til legen. Således videre til tre og fire, og til sidst dreng nummer fem. Nummer fem går til alle de andre fire og fremlægger synspunktet, at han synes det var en lidt nederen konstruktion for en leg. De fire afviser, og en enkelt vælger at kalde ham uduelig og ikke ivrig nok for at skabe sin egen lykke. (noget med at vi 6 mia i verden.. så der vil altid være en dreng mere at finde til legen til dem der arbejder hårdt nok)

Jeg afskyr alle de fire personligheder. Alle som en sætter de ego og personlig vinding over offerets skæbne. Jeg ved at i lignende konstellationer, findes der rent faktisk led 2, led 3 og led 4 fra eksemplet med skolegården, som ikke har regnet den ud. Altså at den femte dreng bliver groft og urimeligt behandlet. Dobbelt foragt for leddet før, som ikke minder om konsekvensen for sidste led.

Men ikke alle mennesker har indsigt om medfølelse... og den portion empati der skal til - som indledningsvist nævnt. Det har jeg forlængst accepteret. Men MLM vækker stadig større afsky i mig end noget andet, fordi konceptet opererer på et uhumsk plan. (det var det med personlig vinding over andres skæbne)

Jeg var hverken mobberen eller den mobbede i skolegården. Ej heller har jeg nogensinde været involveret i MLM, hvis man undlader at tælle salgstalerne jeg har fået fra bekendte som på den mlm-desperate måde ad omgange har præsteret pitches der er som taget ud af denne kategori på amino.

Når mlm så tilmed slår sig ned med slankeprodukter bliver jeg ekstra pissed. Vi er mange som kæmper for øget folkesundhed. Som kan opnås relativt let ved øget information, men som så bliver forpurret af skodprodukter kun sat i verden for at toppen af en pyramide kan skumme fløde på en større og stigende flåde af "tjen ekstra" "tjen hjemmefra" "vil du seriøst slanke dig"-opslags-ophængere i den lokale superbrugsen... De suger kronerne ud af desperate overvægtige, som i virkligheden bare skulle skride ned i sportigan og købe et par løbesko og ellers købe grøntsager for resten af de tusinder af kroner et pilleglas nanopiller vil have kostet.

---

Man taler til mig om anonymitet og om hvordan jeg styrer min egen virksomhed.
Jeg må le.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:45

Hej  - troll (kontorinvest)

Ja - man skal altid vurdere og se sig godt for i denne verden – det gælder i alle livets forhold også i forretningsverden – vi udsættes dagligt for en masiv markedsføring af alskens goder – derfor har vi da også samlet en lang række vigtige informationer om Network Marketing som vi stiller til rådighed for de der måtte have lyst til at se på denne forretningsform.
Her understreger vi da også at producent/produkt SKAL have værdi for kunderne ellers går det ikke – her som i alle andre forhold.
Du ønsker tilsyneladende ikke at oplyse om egen aktivitet, hvad du afsætter til hvem og hvordan - der er to opfordringer dertil pt.?

Ps!
Jeg bemærker at du anvender ”troll” i den signatur – er nok uden sammenhæng med nedenstående, men jeg syntes du skulle læse den - det er er ret underholdende!

En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora ……

– læs mere om dette her!  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:19

signaturen er intet tilfælde.

Jeg finder det besynderligt, at det har relevans hvad jeg laver. Amino er i mine øjne langt fra et sted, hvor man gør opmærksom på sig selv og sin virksomhed. Min kundegruppe er slet ikke på amino - so why bother.

...og hvis nysgerrigheden nager, så er det vel bare at læse mine tidligere indlæg, hvor jeg som iværksætter - mellem alle troll-indlægene - af til har spurgt amino til råds.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 02:23

kontorinvest:

signaturen er intet tilfælde.

Jeg finder det besynderligt, at det har relevans hvad jeg laver. Amino er i mine øjne langt fra et sted, hvor man gør opmærksom på sig selv og sin virksomhed. Min kundegruppe er slet ikke på amino - so why bother.

...og hvis nysgerrigheden nager, så er det vel bare at læse mine tidligere indlæg, hvor jeg som iværksætter - mellem alle troll-indlægene - af til har spurgt amino til råds.

mlm er også en virksomhed... der bliver betalt skat, man kan trække moms fra, kørsel , diverse udgifter,

så derfor er der vel også nogle som arbejder med mlm, som kommer herind for at få gode råd. både gode og dårlige.

så det er da ikke nået farlig i...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Jul 07
Skrevet kl. 19:24

Nå..... Nå..... og nok en gang nå.......

Jeg har set hvordan tonen er her i dette MLM forum... og det er lærerigt...

Jeg har haft rygende tralvt med at finde folk der vil være med i dette Pyramidespil.. hvor det handler om at udnytte overvægtige og hvad der ellers er belvet skrevet i denne tråd....

Det var og er ikke min indgangsvinkel at udnytte nogen, men derimod være 110% åben om hvad det drejer sig om...

Jeg mener at jeg skrev at det er et kosttilskud og ikke et slankemiddel..bevares der er i produktkategorien et slankePROGRAM.... men det er ikke det, det handler om.... Hvilket ALLE ville have set, HVIS de var gået ind på hjemmesiden for PM.....

Men nej... man smider bare nogle mavesure kommentarer ud i tråden... super konstruktivt, og godt arbejde med at få fakta på banen, og vide hvad man taler om.... (sur bøvs)

Så fair nok... jeg har på baggrund af mit allerførste indlæg fået een privat henvendelse om at høre mere.... gad vide hvorfor.. men det kan være at jeg er på vej ned af den forkerte vej, da der spores en meget meget stor modstand mod denne måde at drive forretning på...

Jeg tror jeg vælger at droppe projektet nu..... de andre i "pyramiden" har heller ikke succes med at få andre med på ideen... sådan er det nu engang, hvor der handles der spildes... jeg spilder lidt men ikke så meget.....

Men tak for indlæggene allesammen, det er fedt at se at folk har en mening og en holdning.. det respekterer jeg....

Mvh

Brian

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)