Det er ikke til at komme udenom...
For at fortælle lidt mere om firmaet, så hedder det PM Wellness, og er Tysk. Det eksisterer i 22 andre lande og er lige pt. ved at starte op i DK.
Deres produkter er udviklet ud fra nanoteknologi, produkterne er patenterede, de bliver til stadighed undersøgt af en uafhængig tysk institution, som undersøger de bedste firmaer i landet. De har i de sidste 5 år ligget i top 10 indenfor de bedst indtjenende i Tyskland.
Firmaet arbejder sammen med de tyske myndigheder angående doping og godkendelse af produkter....
Produkterne er kort fortalt:
- kosttilskud til aktive mennesker, udviklet ud fra nanoteknologi... er selv i gang med at bruge det, og det virker på mig...
- der er hudplejeprodukter, ligeledes udviklet gennem nanoteknologi... herunder duftserier ...
- Slankeprodukter, både til voksne og børn
. Q10 i flydende form... som kroppen kan absorbere, netop grundet nanoteknologi....
. og meget andet....
kig eventuel på efterfølgende link..
http://pm-international.com
jeg er igang med at opbygge min organisation, og det skal understreges at VI skal tjene penge... det er det der er en af de bærende værdier i konceptet... bonusplanen er ikke faldende med tiden, men der er hele tiden udfordringer at tage fat på...
Det er Tysk og det skinner igennem hele vejen.. "ordnung muss sein".... for dem der kender det udtryk...
VIL I VÆRE MED??
Mvh
Brian