Hej, Da gælden jo "hænger fast" i selskabet, overtager køber evt. krav fra kunder (f.eks. mangelsindsigelser, produktansvar mv.), leverandører (f.eks. SKAT) mv., uanset om de har meldt sig på nuværende tidspunkt eller ej. Desuden har man en forpligtelse til at reetablere egenkapitalen. Dvs. genskabe værdier for kr. 125.000. Så man overtager for kr. 8.000 en forpligtelse til at reetablere egenkapitalen til kr. 125.000 og en mulig risiko for krav fra samarbejdspartnere mv. de næste 5-20 år. Så, de fleste vil nok betakke sig. Mvh Karsten
|
ApS Pusher:
Ja har smidt indlægget i denne tråd da jeg har set der er en del som leder efter kapital til opstart af ApS.
Jeg har et ApS der har kørt siden april. Der har i denne periode været udgifter for Ca. 150.000,- alle regninger er betalt. De 125.000,- af dem er betalt med egenkapitalen, de sidste har jeg selv lagt i. Altså et tomt selskab med et nul regnskab. Der har ikke været andre aktiviteter i selskabet.
Jeg har ikke formået at sætte det igang jeg ville og sælger derfor firmaet, for mere eller mindre hva det kostede at stifte.Så står du og vil gerne købe at ApS til opstart af din virksomhed, så er dette et rigtig godt tilbud.
Der medfølger desuden en konto til vesterkopi, hvor der gives kredit på alt i 30 dage. Kontoen er aldrig brugt.
Send mig en PM hvis det er noget for dig !