Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS sælges 8000,-

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da gælden jo "hænger fast" i selskabet, overtager køber evt. krav fra kunder (f.eks. mangelsindsigelser, produktansvar mv.), leverandører (f.eks. SKAT) mv., uanset om de har meldt sig på nuværende tidspunkt eller ej.

Desuden har man en forpligtelse til at reetablere egenkapitalen. Dvs. genskabe værdier for kr. 125.000.

Så man overtager for kr. 8.000 en forpligtelse til at reetablere egenkapitalen til kr. 125.000 og en mulig risiko for krav fra samarbejdspartnere mv. de næste 5-20 år.

Så, de fleste vil nok betakke sig.

Mvh

Karsten

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:33 | Låst

ApS Pusher:

Ja har smidt indlægget i denne tråd da jeg har set der er en del som leder efter kapital til opstart af ApS.

Jeg har et ApS der har kørt siden april. Der har i denne periode været udgifter for Ca. 150.000,- alle regninger er betalt. De 125.000,- af dem er betalt med egenkapitalen, de sidste har jeg selv lagt i. Altså et tomt selskab med et nul regnskab. Der har ikke været andre aktiviteter i selskabet.

Jeg har ikke formået at sætte det igang jeg ville og sælger derfor firmaet, for mere eller mindre hva det kostede at stifte.Så står du og vil gerne købe at ApS til opstart af din virksomhed, så er dette et rigtig godt tilbud.

Der medfølger desuden en konto til vesterkopi, hvor der gives kredit på alt i 30 dage. Kontoen er aldrig brugt.

Send mig en PM hvis det er noget for dig !

Tilmeldt 6. Oct 08

ApS Pusher:

Ja har smidt indlægget i denne tråd da jeg har set der er en del som leder efter kapital til opstart af ApS.

Jeg har et ApS der har kørt siden april. Der har i denne periode været udgifter for Ca. 150.000,- alle regninger er betalt. De 125.000,- af dem er betalt med egenkapitalen, de sidste har jeg selv lagt i. Altså et tomt selskab med et nul regnskab. Der har ikke været andre aktiviteter i selskabet.

Jeg har ikke formået at sætte det igang jeg ville og sælger derfor firmaet, for mere eller mindre hva det kostede at stifte.Så står du og vil gerne købe at ApS til opstart af din virksomhed, så er dette et rigtig godt tilbud.

Der medfølger desuden en konto til vesterkopi, hvor der gives kredit på alt i 30 dage. Kontoen er aldrig brugt.

Tilmeldt 6. Oct 08

ApS Pusher:

Tilmeldt 6. Oct 08
Skrevet kl. 12:02 | Låst

jeg vil gerne høre fra dig på tlf 28607920

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ApS Pusher:

... ellers kan man jo også bare låne et på biblioteket ...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53 | Låst

Kære alle,

I skal være opmærksomme på, at når I køber anparterne i det nuværende ApS, så hænger selskabet alle forpligtelser og fremtidige krav på selskabet (og CVR-nummeret).

Det kan f.eks. være medarbejdere, SKAT, kunder eller samarbejdere, hvis krav først opstår engang i fremtiden - og hvis jeres selskab har gjort det rigtigt godt, så kommer selskabet altså til at betale for disse krav og dermed kommer I til at betale for denne "gamle gæld".

Så det er jo en overvejelse, I som købere vil gøre jer: Tør vi tage chancen og overtage er selskab, hvis drift og forpligtelser vi ikke kender, eller vil vi heller starte helt selv med "et rent stykke papir" og dermed et selskab I selv kender og kan vurdere. Og hertil kommer, at der som ledelse i et selskab som dette jo gælder en række forpligtelser for at sikre, at kunder og kreditorer ikke lider unødige tab.

Der er således nok hverken noget ulovligt eller forkert i at overtage anparterne i dette selskab. I skal bare tænke jer om og være klar over, at besparelsen på kr. 125.000 ( i forhold til at stifte jeres eget selskab) ikke kommer uden risici.

Mvh

Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

??? ok den forstod jeg ikke.

Ud over det så er tråden over 2 år gammel, så mon ikke det en død fisk.

Men nej, jeg kan bestemt heller ikke se nogen fordel i dette ud over risiko for at købe gæld mm.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:10 | Låst

Christian Senna:

??? ok den forstod jeg ikke.

@ Christian Senna: Det var også meningen, at det skulle læses særdeles sarkastisk, idet jeg som udgangspunkt hellere ville vælte på cykel end købe det brugte ApS på de beskrevne konditioner Wink

Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:09 | Låst

hej  har du solgt apsét ellers lad mig høre    vh  k k

Side 3 ud af 7 (65 indlæg)