Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS sælges 8000,-

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt men et af problemerne for nutidens iværksættere at de vil lave mere eller mindre alt selv og have alt billigst muligt. Det viser interessen for selskaber som dette jo også tydeligt.    

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:56 | Låst

Jeg er hverken uenig med Lagersalg eller Bent fra Skattekonsulenterne.

Dog er det ikke altid sort og hvidt, idet færdigregistrerede selskaber faktisk kan have en betydning for nystartede, som ønsker et selskab med nogle år på "bagen".

Køber man et "brugt" selskab skal der foretages en nøje vurdering og gennemgang af selskabets tidligere aktiviteter og mulige hæftelser, hvorfor det ikke er tilrådeligt at købe et selskab, hvor dette ikke kan bekræftes med sikkerhed.

Iøvrigt kan jeg da også henvise til en af landets største udbydere af færdigregistrede selskaber, Aktielselskabet Stakemann og deres blog http://www.stakemann-videncenter.dk/hvad-er-et-skuffeselskab/, hvoraf det bl.a. fremgår, at færdigregistrerede selskaber kan sælges nogle år senere, hvilket kan have såvel juridiske som regnskabsmæssige fordele.

Derfor er der i realiteten ikke nogen grund til at købe brugte selskaber. Hvis man ikke har kontanter eller værdier til indskudskapitalen til et selskab, så skal man afholde sig fra at købe et selskab.

Tonny

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:14 | Låst

Tonny Skov Pedersen:
Iøvrigt kan jeg da også henvise til en af landets største udbydere af færdigregistrede selskaber, Aktielselskabet Stakemann og deres blog http://www.stakemann-videncenter.dk/hvad-er-et-skuffeselskab/, hvoraf det bl.a. fremgår, at færdigregistrerede selskaber kan sælges nogle år senere, hvilket kan have såvel juridiske som regnskabsmæssige fordele.

Her blev mit seneste selskab erhvervet direkte uden om adv. Det tog ca. 3,5 timer alt i alt.

Har handlet der via adv. siden 1989 og der har aldrig været udfordringer.

Køb ren argan olie her

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:17 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Her blev mit seneste selskab erhvervet direkte uden om adv. Det tog ca. 3,5 timer alt i alt.

Har handlet der via adv. siden 1989 og der har aldrig været udfordringer.

PræcisYes

Har også anvendt dem selv i mange tilfælde gennem årene som revisor, så får man endda rabat.

Tonny

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:40 | Låst

Kære alle.

Debat om og vejledning vedrørende skift af virksomhedsformer og erhvervelse af forskellige sekskabsformer er ganske enkelt for vigtigt et emne, til at det må spoleres af irrellevante personligt rettede kommentarer og/eller angreb.

Tråden er derfor låst, efter fjernelse af nogle indlæg.

På forhånd mange tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)