Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ApS sælges 8000,-

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har smidt indlægget i denne tråd da jeg har set der er en del som leder efter kapital til opstart af ApS.

Jeg har et ApS der har kørt siden april. Der har i denne periode været udgifter for Ca. 150.000,- alle regninger er betalt. De 125.000,- af dem er betalt med egenkapitalen, de sidste har jeg selv lagt i. Altså et tomt selskab med et nul regnskab. Der har ikke været andre aktiviteter i selskabet.

Jeg har ikke formået at sætte det igang jeg ville og sælger derfor firmaet, for mere eller mindre hva det kostede at stifte.Så står du og vil gerne købe at ApS til opstart af din virksomhed, så er dette et rigtig godt tilbud.

Der medfølger desuden en konto til vesterkopi, hvor der gives kredit på alt i 30 dage. Kontoen er aldrig brugt.

Send mig en PM hvis det er noget for dig !

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:54 | Låst

Sælg din virksomhed på Amino Virksomhedsbørs:

• Hurtigt og nemt
  • 100% anonymt
  • Telefonisk support
Opret din gratis salgsannonce her!
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:14 | Låst

Jeg kan ikke se hvad formålet skulle være med at betale dig 8000 for et tomt Aps??

Man kan få stiftet et nyt billigere og slipper for rodet med dine gamle regninger.

De 125.000 slipper man jo uanset ikke for at skulle have da et Aps altid skal være mindst 125.00 værd i enten kontanter eller aktiver.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42 | Låst

Hej!

Nej...kan heller ikke se noget formål med at betale 8000 kr. for et tomt selskab, hvor man ikke ved, om der

ligger nogle "lig i lasten".

Og som skrevet, kan man få stiftet et ApS langt billigere.

Hvis jeg var dig, ville jeg likvidere selskabet.

/Peter

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:34 | Låst
Et anpartsselskab skal altid være mindst 125.000 kr. værd, så det er faktisk billigt at sælge det til 8.000 kr... Hmm

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:02 | Låst

Køber skal alligevel sørge for at der er en egenkapital på 125.000. Derfor er det billigere at lave et nyt selskab.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58 | Låst

Lasse-Det er da noget sludder!

Nej...det er ikke billigt.

125 tkr. + 8 tkr. er lig med 133 tkr.

Det kan stiftes billigere fra ny.

/Peter

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:56 | Låst

Peter: Mit indlæg var ment som en provokation. Jeg er ret sikker på, at det ikke er lovligt at have et ApS, der er under 125Kkr værd, især i en salgssituation, og hvis det bliver solgt til 8Kkr, så er det altså billigt, nemlig under værdien.

Jeg er enig i, at hvis det skal købes til 133Kkr eller mere, så lyder det som en enormt dårlig forretning.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42 | Låst

Hej Lasse!

Ja...ok.......men ville under alle omstændigheder holde fingrene langt væk.

/Peter

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:11 | Låst

Hvis der ikke var noget der hed kapitaltabsregler KUNNE det være en ide at købe et "billigt" ApS, så du får ansvarsbegrænsning i din virksomhed, uden at skulle stille med 125.000 - som jo ofte er et problem, hvis man kigger her på Amino.

Men, som jeg har skrevet før, er det meget risikabelt at købe et "brugt" selskab. (Køberne af TDC brugte 80 (firs) advokater til at gennemgå kontrakter m.v. for at sikre sig mod lig i lasten). 

Side 1 ud af 7 (65 indlæg)