Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing - Realistiske Hitrates?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer no cure - no pay ind i billedet ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 06:14

De par firmaer jeg har haft positiv respons fra har alle sagt at når det drejer sig om salg af banners på hjemmesider så vil de have fast timeløn (rangerende mellem 400 - 500kr).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 07:27

Det lyder da rimelig dyrt. Dem jeg har snakket med tager 3-400 i timen ifm. annoncesalg. Det må vel betyde at de er dækket ind.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:16

Jeg kan kun henvise til det tilbud vi har kørende her i Nordjysk Marketing hvor du kan få  20% rabat i hele september måned

Du kan læse mere her: http://www.amino.dk/forums/t/20284.aspx

Vi tilbyder dog ikke no cure - no pay på første gangs opgaver, men ud fra tilbuddet kan du få en phoner tilknyttet for under 230 kr/t.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 08:24

Det kan godt være at 4-500 kr. i timen for nogen er mange penge, men dyrt vil jeg nu ikke sige at det er. En mekaniker på min folkevognsværksted koster 597 kr. + moms og miljøtillæg. En frisør koster mig ca. 350 kr. for 20 minutter så hvis hun tager sig god tid er det 700 kr. i timen. Grafikeren på reklamebureauet vi bruger koster ca. 1.050 kr. i timen og en søgemaskineekspert tager et sted mellem 1.200-3.000 kr. i timen og Viseværten på Amino tager 30.000 kr. for en times foredrag.

Hos Mødebooker tager vi mellem 395-450 kr. i timen alt afhængigt af hvilken opgave det er og hvor mange timer man køber. Om det er dyrt...? Det mener jeg nu ikke at det er. Men det kan da godt være, at det for nogle er mange penge...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:24

Hejsa igen...

Vores normal pris er 325 kr i timen.

Men alla amino kan få en test til kun 220 kr plus moms./timen

mvh

Advice Company ApS

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 08:33

Jeg synes heller ikke prisen var skræmmende, men det er stadig for dyrt på kort sigt. Dog er jeg glad for den opstilling der er givet ovenfor med direct mail, opfølgning, osv.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:44

Jesper Christiansen:

Det kan godt være at 4-500 kr. i timen for nogen er mange penge, men dyrt vil jeg nu ikke sige at det er. En mekaniker på min folkevognsværksted koster 597 kr. + moms og miljøtillæg. En frisør koster mig ca. 350 kr. for 20 minutter så hvis hun tager sig god tid er det 700 kr. i timen. Grafikeren på reklamebureauet vi bruger koster ca. 1.050 kr. i timen og en søgemaskineekspert tager et sted mellem 1.200-3.000 kr. i timen og Viseværten på Amino tager 30.000 kr. for en times foredrag.

Helt enig!

Og hvornår er et telemarketing firma egentlig dyr? Har det noget med timeprisen at gøre, eller har det noget med volumen af deres salg/mødebooking at gøre?

Hvis nu det dyreste firma sælger dobbelt så mange annoncer som det billige, er det ikke sikkert at det dyre firma er dyrest i sidste ende. Det ved man dog (desværre) først når testperioden er ovre.

mvh Carsten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 09:15

Jesper Christiansen:

Hos Mødebooker tager vi mellem 395-450 kr. i timen alt afhængigt af hvilken opgave det er og hvor mange timer man køber. Om det er dyrt...? Det mener jeg nu ikke at det er. Men det kan da godt være, at det for nogle er mange penge...

Ja, alt er relativt. Jeg mente nu heller ikke at det var dyrt i almindelighed, men dyrt ift. de priser jeg i øvrigt har hørt fra branchen. Ingen tvivl om at det er i den dyre ende.

Big Smile ja der er mange forskellige timepiser og i Africa kan en hel by leve i et år for det vi bruger på en uge. Sådan er der så meget og priser fastsættes jo normalt ift. hvad det er værd for kunden. Hvis et TM firma sælger annoncer med en timepris på fx. 1500 kr., så har de nok ikke så mange opgaver, så sammenligninger på tværs af brancher kan man sjældent bruge til nogetWink

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:22

Som Ole rigtig nok siger, så er kvalificering af kundeemner vigtig.

Alt afhængig af produktet naturligvis.

"Qualifying prospects" er også en god øvelse, inden man tager kontakt til et telemarketing firma.

At kvalificere kundeemner går ud på at finde mulige kundeemner, hvor sandsynligheden for at du ikke spilder din tid ved opkaldet er mindst mulig.

Mange af de oplysninger kan man jo næsten finde gratis ved at kigge på hjemmesider, nyheder eller relaterede artikler.

Et godt trick er jo altid at kigge indad. Hvad ville få dig til at købe dit produkt, hvis du ikke havde hørt om det før?

Et eksempel på manglende kvalificering af kundeemner, som jeg lige kunne komme på, var et Adwords - firma, som ville sælge mig adwords-annoncering på mine kompetencer og teknologier indenfor online kundeservice såsom email management systemer, knowledgebase management og live support via chat.

Men disse søgeord koster op imod 50-70 kr. klikket - grundet høj konkurrence og lav søgevolumen, så min ROI ville være meget udsat og jeg ville være i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet ville få en ROI.

Så for mig kan det bedre svare sig at tale med virksomheder om salgs - og besparelsespotentialet ved at udvikle en helt klar online kundeservice strategi på Internettet

Hvad jeg forsøger på, når kvalificeret kundeemner ringes op, er typisk at kunne sende dem en pdf-fil, som understreger mine argumenter, imens jeg taler med dem.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)