Jeg er rimelig sikker for han ligger derinde på listen men kan selvfølgelig ikke sige noget
Hvis man slår DNS'en op, benyttes DNS servere med navnet gpserver.dk/com som tilhører Golden Planet. Det er ret usandsynligt at sitet er hostet af Surftown, og samtidig bruger Golden Planet's DNS servere...
mvh Carsten
EDIT: DOH - det havde Martin allerede skrevet................
Personligt synes jeg Cyklop leverer nogle rigtig flotte løsninger, og om det er dumt at binde sig til dandomain kan diskuteres, men det er et af de mest benyttede systemer i Danmark så jeg vil ikke mene det er dumt at binde sig til dem. De er der ihvertfald også imorgen.
Hvis du leder efter en løsning i oscommerce, er du velkommen til at kontakte os, da det er det vi leverer utrolig meget af (kontakt: martin@venio.dk)
Inden du beslutter dig vil jeg anbefale dig at tage et kig på det kommende Magento. Læs denne tråd
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor travlt du har, men alternativt findes der også shoppingløsninger til det meget populære CMS systemJoomla. Shopping systemet hertil hedder Virtuemart
Go vind med projektet...
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop Kvalitets-webhosting
Jeg kan se dit indlæg er væk her på amino, ved ikke om det er en fejl eller hvordan.
Jeg kan dog stadig læse hvad du har skrevet i mailen, så jeg vil bede dig skrive en mail til martin@venio.dk så vil jeg vise dig en demo af vores administrationssystem, samt give dig lidt priser.
Hvis jeg skulle starte en webshop nu og her ville jeg vælge dandomain, hvis jeg havde noget tid ville jeg holde øje med Magento.
Vi i Ungt Internet starter så snart Magento bliver frigivet fredag med at lave en integration mellem magento og Navision, vi har store forhåbninger til systemet.
Hvis Magento udkommer som beta på fredag tager det vel noget tid før en stabil version udkommer som man kan basere en seriøs web-shop på ...
Systemet ser helt sikkert rigtig spændende ud, men som du selv er inde på der går lang tid før systemet er rigtig gennemtestet og stabil, ligeledes er du igen ude i et problem hvis den samarbejdspartner du vælger til shoppen ikke kan leverer varen og du hopper fra, så er der ikke særlig mange udviklere der kender til Magento endnu, det vil komme med tiden. Men jeg ville vente noget tid med at basere sin shop på systemet selvom det ser meget lovende ud.
Hvis Magento udkommer som beta på fredag tager det vel noget tid før en stabil version udkommer som man kan basere en seriøs web-shop på ...
Systemet ser helt sikkert rigtig spændende ud, men som du selv er inde på der går lang tid før systemet er rigtig gennemtestet og stabil, ligeledes er du igen ude i et problem hvis den samarbejdspartner du vælger til shoppen ikke kan leverer varen og du hopper fra, så er der ikke særlig mange udviklere der kender til Magento endnu, det vil komme med tiden. Men jeg ville vente noget tid med at basere sin shop på systemet selvom det ser meget lovende ud.
Det er helt korrekt. Også derfor jeg skriver "holde øje med". Jeg har selv store forventninger til Magento, især efter at have snakket en del med deres CEO. Det lyder virkelig til at blive et rigtig godt produkt!
Må sige at jeg på det sidste også er blevet rigtig glad for http://shopify.info til små webshops!