Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - nyt open source enterprice shopping system på vej...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg synes I skulle høre om gode nyheder på open source fronten. Der er nemlig et helt nyt system på vej under navnet Magento, som jeg er sikker på vil sparke benene væk under de nuværende open source løsninger såvel som mange kommercielle.

I kan læse meget mere på www.magentocommerce.com eller være med til at starte et dansk community omkring systemet på www.nethandel.info

Jeg håber vi ses på nethandel.info Smile 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:50

Lyder bestemt rigtig interessant.

Det må jeg hellere holde lidt øje med. Kan specielt godt lide marketing features som rule based pricing, variable discounts, coupons.

Det betyder en del i henhold til mine salgs - og dialog koncepter, hvor den direkte dialog via Internettet med potentielle kunder kan bruges til at give rabatter eller servicedifferentierede fordele afhængig af kundens købspotentiale. 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:53

Er der nogen herinde der bruger magento ?

Vil da gerne høre om fordele og ulemper ved det..

Hvis der er nogen der bruger det, hvor har i så hostet jeres shop ?

da der er jo en del betingelser, der skal være opfyldt for at man kan køre det... :

http://www.magentocommerce.com/system-requirements

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:23

Det er stadig i en meget tidlig udviklingsfase - version 0.6 et-eller-andet, så der er vist ingen der tør bruge det i produktion endnu. Men vi venter spændt på første eller andet kvartal i 2008!

F.eks. mangler der mulighed for at betale med dankort osv., men det arbejdes der på. QuickPay er med på at betale udviklingen af et modul.

Du kan læse mere og evt. deltage i det danske forum: http://www.magentocommerce.com/boards/viewforum/22/ 

Servage skulle kunne trække Magento.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29

Til info har vi hos ePay nu lanceret et betalingsmodul til magento. Modulet er at finde på www.magentoguiden.dk, hvor der også findes en fuld installationsguide.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:07
thomasknudsen:

Til info har vi hos ePay nu lanceret et betalingsmodul til magento. Modulet er at finde på www.magentoguiden.dk, hvor der også findes en fuld installationsguide.

Godt arbejde thomas! :D
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:19

Magento er helt sikkert et kig værd.Nem opsæting. Lækkert design og super backend.

Dog kan jeg ikke anbefale servage som host. Det er simpelthen for langsomt.

Skiftede fra servage til gigahost, men de er ca lige sløve desværre. :-(

/Hus

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:23

Har for nyligt taget magento ind som kundegrupper på hosting også.

Kan installeres fra backend kontrolpanel (10 sekunder) er fuld support på server (Næsten samme krav som til Joomla).

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 11:29

Jeg kan også tilbyde jer hosting af jeres magento shop, prisen vil blive sat efter hvor meget traffik og plads i skal bruge

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:57

Takker for tilbud, men jeg endte med at vælge powerhosting.dk igår. Det lader til de har godt styr på magento. Der er også ros til dem på magento's eget forum, det var faktisk derfor valget faldt på dem.

Min shop var kørende på 10 min. :-) Nu skal der tjenes penge  :-)

Igen mange tak.

P.S lige et link til magentoforummet for en god ordens skyld: her

/Hus

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)