Jeg synes I skulle høre om gode nyheder på open source fronten. Der er nemlig et helt nyt system på vej under navnet Magento, som jeg er sikker på vil sparke benene væk under de nuværende open source løsninger såvel som mange kommercielle.
Det må jeg hellere holde lidt øje med. Kan specielt godt lide marketing features som rule based pricing, variable discounts, coupons.
Det betyder en del i henhold til mine salgs - og dialog koncepter, hvor den direkte dialog via Internettet med potentielle kunder kan bruges til at give rabatter eller servicedifferentierede fordele afhængig af kundens købspotentiale.
Det er stadig i en meget tidlig udviklingsfase - version 0.6 et-eller-andet, så der er vist ingen der tør bruge det i produktion endnu. Men vi venter spændt på første eller andet kvartal i 2008!
F.eks. mangler der mulighed for at betale med dankort osv., men det arbejdes der på. QuickPay er med på at betale udviklingen af et modul.
Til info har vi hos ePay nu lanceret et betalingsmodul til magento. Modulet er at finde på www.magentoguiden.dk, hvor der også findes en fuld installationsguide.
Til info har vi hos ePay nu lanceret et betalingsmodul til magento. Modulet er at finde på www.magentoguiden.dk, hvor der også findes en fuld installationsguide.
Takker for tilbud, men jeg endte med at vælge powerhosting.dk igår. Det lader til de har godt styr på magento. Der er også ros til dem på magento's eget forum, det var faktisk derfor valget faldt på dem.
Min shop var kørende på 10 min. :-) Nu skal der tjenes penge :-)
Igen mange tak.
P.S lige et link til magentoforummet for en god ordens skyld: her