|
Vi skal nok finde paa en god dokumentation, saa du ikke gaar glip af noget !!! |
Så er alle billetter udsolgt, skriv dig på ventelisten hvis du vil have en chance for at komme med.
Dbh Martin
Debat
|
Vi skal nok finde paa en god dokumentation, saa du ikke gaar glip af noget !!! |
|
Så er alle billetter udsolgt, skriv dig på ventelisten hvis du vil have en chance for at komme med. |
Jeg samler som sædvanligt ved mine foredrag, alle mine informationer i en samlet PowerPoint præsentation. En del af det jeg fortæller om er lettere at illustrere end at skrive :) Til dette foredrag drejer det som om 50-70 slides! |
|
Mikkel - det synes jeg ville være fantastisk. Det er så fedt at komme hjem med noget "visuelt" sammen med ens egne smånotater. Glæder mig meget til seancen |
|
Glæder sgu mig til det her foredrag. Det bliver jo fyrværkeri :-p Det er sgu rart her kedelig søndag aften hvor man sidder og bøvler med at flytte 1000 vare over i andet shopsystem. En spændende video mens vi venter: http://video.google.com/videoplay?docid=5654878583447435228 |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Ja, det er bare kanon at deMib står og ryster guldkorn ud af ærmet - især når jeg ikke kan deltage..... øv øv øv.... |
|
Hej Henrik, Jeg sender en bekræftelse til alle på fredag, så I har "BEVISMATERIALE" til den 14. september ;-) |
|
Om en time, er det lørdag og jeg har ikke modtaget bevismaterialet...... |