Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BARTERHANDL DIG TIL EN NY HJEMMESIDE

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ ALLE

STÅR DU OG MANGLER EN NY HJEMMESIDE, SÅ TILBYDER JEG ALLE AMINOER AT BYTTE MED DERES VARER ISTEDET FOR KONTAKTBETALING.
 
PRISEN FOR EN KOMPLET HJEMMESIDE ER 5.000 KR. INCL MOMS (OG DER MODREGNES MED VARER DEN ANDEN VEJ)
 
DET ER IKKE ALLE VARER JEG BYTTER MED, MEN HAR ET STORT NETVÆRK, SÅ NÆSTEN ALLE VARER ER VELKOMNE.
 
HJEMMESIDEN ER INKL. INDKØB AF DOMÆNENAVN, UPLOAD TIL INTERNETTET, OG ALLE RETTIGHEDER TIL DIG.
 
OBS: VI BYTTER FØRST NÅR DU ER TILFREDS MED HJEMMESIDEN, SÅ PÅ DEN MÅDE ER DU SIKKER PÅ AT DU FÅR HVAD DU VIL HAVE.
 
MVH SØREN HANSEN
 
PS. JEG ØNSKER INGEN TILBUD OM AT DELTAGE I MLM/NM
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har jeg savnet sådan et billede mange gange Paul ;)

 Derudover er det nok en god ide at du smider nogle referencer så folk inden de kontakter dig kan vurdere om de ting du laver er gode nok til deres formål
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Undlad venligst at genere mit indlæg, med den slags illustrationer, det er unødvendigt Poul

 

mvh søren

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Undlad venligst at genere Amino med indlæg skrevet i caps lock, det er unødvendigt Søren

 
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Undlad venligst at genere mit indlæg, med den slags illustrationer, det er unødvendigt Poul

mvh søren

Hej Søren,

Var blot for at illustrere hvor "Caps Lock" sidder, troede ikke du vidste dette - beklager.

Btw, det gør ikke teksten lettere læselig at du skrive med stort hele vejen igennem. ;)
Seriøsiteten vil jeg ikke udtale mig om.
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor har jeg savnet sådan et billede mange gange Paul ;)

Med venlig hilsen
Martin Tygsen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren - Du er ny i dette forum, hvis du vil færdes herinde, og du vil respekteres bliver du nød til at følge helt simple regler for at færdes i den slags forum.

Derudover er det også almindelig respekt at svare på folks spørgsmål hvis de har nogle.
 
Dette er et debatforum, det vil sige et forum hvor man debattere forskellige ting, ikke en salgskanal for capslock fanatikere.
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der for folk.....CAPS lock eller ej, er det da et godt tilbud til folk der står og mangler en hjemmeside.

Det er da netop på Amino, hvor sådan et indlæg hører hjemme.

Det er ikke ment som en salgskanal, men jeg vil heller ikke sælge, blot finde andre virksomheder jeg kan bytte serviceydelser med...

Så hvis I ikke har interesse i dette, så lad være med at skrive...

------------------------------------------------------------------------

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Rolig nu Søren, Paul gav dig et pænt og underholdende hint om, at det for os andre er irriterende at læse tekster skrevet med store bogstaver, andet er der ikke i det.
Så tag en dyb indånding og kom videre.

Dbh Martin
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)