Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BARTERHANDL DIG TIL EN NY HJEMMESIDE

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke fået svar på mit spørgsmål/hentydning.

Hvis du har referencer så vis dem frem.
Mange gider ikke gøre sig umage med at kontakte dig så længe de ikke kender kvaliteten af dit arbejde.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke også fortælle lidt om dit job som brugervenlighedstester af spil og software.
Det syntes jeg lyder spændende.

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer aldrig med referencer, da min erfaring siger mig at det oftere forvirrer folk end informerer dem, derfor har jeg den service at først skal betale, når de er tilfredse )

 
mvh søren
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt også en fin service at have. Det forhindrer dig dog ikke i at vise refferencer.

Grunden til jeg mener det er en god ide, er at jeg vil se hvad du kan før jeg overhovedet kontakter dig.
Der er RIGTIG mange der forsøger sig i den branche, men der er mindst ligeså mange der er elendige til det.
 
Derfor vil mit forslag være at finde et par af de bedste refferencer, vise dem her, beskrive noget om dig, samt noget om de vilkår du giver hvis man køber en hjemmeside igennem dig
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kommer aldrig med referencer, da min erfaring siger mig at det oftere forvirrer folk end informerer dem

Jamen hvordan skal folk så kunne se hvad du kan?
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin Thorborg
 
Jeg har haft studiejob hos www.scandesigns.dk   Vel nok DKs mest produktive hjemmesidefabrik af håndlavede hjemmesider.
Jeg skal faktisk først starte på Tirsdag d. 24
 
Virksomheden kender du nok, der hedder Kring.com og laver offshore løsninger af primært software
Men også hjemmesider og spil.
 
Testafdelingen er nystartet og kommer til at bestå af en testleder, samt 4 studerende fra ITU.
Det primært funktionalitet og design, der skal testes, idet Kring har en teori om at man i DK har et bedre designkritik end man har i Indien og Ukraine.
 
Jeg ved dog så meget at det der bliver en del retest, dvs. følge op på rettelser og se om de medfører nye fejl.
 
Så jeg tror det nok bliver noget med lave  Briantest, Heuristisk evaluering, Bobbytest, Gestalttest og andre test man kan udføre enemand.
 
De er ved at skabelonisere en testprocedure, der skal løbes igennem for hvert produkt, så kvaliteten sikres i testene.
 
mvh søren
 
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jamen hvordan skal folk så kunne se hvad du kan?
 
Jeg plejer at sige at jeg grafisk kan lave alt, så det ikke bliver en barriere, så folk ser noget af mit arbejde uden at snakke med mig.
 
Hvorfor bliver der spurgt så meget ??
Er I mistroiske eller interesseret ??
 
mvh søren
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafisk kan du alt? - det er da vidst en overdrivelse der fremmer forståelsen :)
Ellers har jeg svært ved at gennemskue din pris på 5000 nu du kan alt.

 
Men nej jeg er hverken mistroisk eller interresseret, men jeg er ked af at fortælle dig du er faldet over et DEBATforum, hvor en helt masse iværksættere debattere og hjælper hinanden.

Mine indlæg har været for at hjælpe dig med at få nogle til at hoppe på tilbudet, men da du ikke lyder videre interesseret i hverken at overholde god skik, svare ordenlig på spørgsmål eller lytte til andre, så gider jeg ikke bruge min tid på det.
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/16/2006 4:39:15 PM Forfatter: Rokkjer Design rokkjer.dk Rokkjer Design
Hvorfor bliver der spurgt så meget ??
Er I mistroiske eller interesseret ??
 

Det er jo netop en af fordelene ved dette forum, at der bliver stillet spørgsmålstegn ved tingene og at man kan få en konstruktiv kritik af det man laver / ikke laver.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor bliver der spurgt så meget ??
Er I mistroiske eller interesseret ??


Jeg er bare nysgerrig, jeg står ikke og mangler nogle til at lave hjemmesider - jeg mangler muligvis en grafiker til et projekt der kan give lidt afkast (jeg skal nok selv kontakte en grafiker :P) og så har jeg altid en masse følere ude da jeg ind i mellem har brug for at ansætte folk til dit og dat.

Om jeg er mistroisk eller intresseret er vel dig lige gyldigt, du skal jo sælge noget og dermed nytter det ikke noget at blive fornærmet eller stille sig i forsvars position - well det er min erfaring.

Det der dog hjælper er at være positiv og grundig, præcis og ærlig osv :)
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)