OK EU lovgivning - og jeg oplever den brugt klart mere og mere "to the point" Ja det med omkostningerne og risikoen er givet årsag til mange nej - Jeg ville derfor så gerne finde ud af om der kunne laves en konto tilknyttet til erhverv som man ikke kunne tilmelde f.eks. moms Det er vist en af bankernes risici - Det er en nemkonto og kan tilknyttes moms og hvis man skal af med 100.000 kr i oms, så er man selv den eneste der ved det (ud over moms Hvorfor moms (og skat af løn) ikke kan ses i netbank før det trækkes - uanset bank mig bekendt, forstår jeg ikke systemmæssigt for jeg tror det er med til at bankerne stiller større krav, end hvis de kunne lukke helt for overtræk og undlade dankort - bare så alle CVR kunne få en basis nemkonto som kunder kunne betale ind på og som de kunne betale regninger fra via netbank (mod netbanksgebyr) - UDEN NOGEN form for overtræksmulighed Kunne den sikres HELT MOD OVERTRÆK, så kunne der jo næsten være krav om nemkonto i den form - til alle CVR helt som til personer (med samme pris individuelt fra bank til bank). VH |
Der er kun 1 løsning. BRF kredit!