jeg kan heller ikke ud fra det du beskriver forstå de ikke tager dig som ren erhvervskunde - i alle fald hvis de fik indblik i din privatøkonomi - men jeg kender masser af tilfælde - inkl. mig selv fra en række selskaber - hvor jeg kun har haft erhvervskonto - for mit vedkommende - Nordea - Vestjysk bank, Handelsbanken som de senest kendte eksempler. For små nye ApS gælder vel, at uanset de er selvstændige juridiske personer, så kan deres liv i høj grad trues hvis ejerens og direktørens privatøkonomi knækker sammen Hvorfor er det at du ikke i første omgang i alle fald bare tager erhvervskontoen i din nuværende bank - også selv om du måske ikke får lige så meget erhvervsrådgiver tilknyttet - så er du i alle fald kørende og har sagt tak for billigt boliglån og andre gode ting du har der? vh |
Det er lige præcis det, jeg forstår det heller ikke. Slet ikke.
Men jo, nu har jeg valgt ikke at bruge mine kræfter på dét mere og således få en erhvervskonto i min nuværende bank, hvor min private bankrådgiver har været på ferie 2 gange inden for de sidste 40 dage.