Hej allesammen. Her til aften har jeg været ude en tur på nettet og faldt over en af de utrolig mange hjemmesider der tilbyder en masse forskellige software programmer, som kan sikre indtjening (tilbyder de allesammen). Jeg faldt også over programmet Tradesoeasy (tradesoeasy.net) og ville hører om der var nogle der havde nogen erfaringer med dette? Eventuelt en af deres "nul risiko bets". Jeg synes logikken lyder meget fornuftig i det og af ren nyskærrighed ville det være meget sjovt at vide om det virkede..
Jeg meget gerne udelukket have besvarelser fra folk der har prøvet det - og derved undgå skeptikerne herfra, men møde folk der har prøvet det på egen krop. Jeg håber der er nogen der kan forklare lidt. Rasmus Lykke |
Tradesoeasy
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej Dimitri. Hvem ellers skal man spørge, du følger jo med i lige omkring ALT på nettet. Har du selv prøvet Tradesoeasy.net? |
Det er nu ikke helt rigtigt, jeg läser bla. ikke om orkidéer og markmusens menstruationcyklus :) Nej, men jeg kender et par stykker der har. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dimitri.. Gider du ikke lige sende mig en sms på +45 24262330 så? Skal ud og kører nu nemlig! |
Hej Rasmus har været medlem længe , her er lidt om hvad du kan forvente 1. Zero risk er godt og deres software virker men du kan ikke kun zero risk trade eftersom du ikke ved hvornår de kommer, det ville være time killer min erfaring er at du skal blandet det lidt , jeg bruger selv sport trading som for mig virker rigtig godt, det er sjovt og nemt, har tjent gode penge på det, det kræver ikke meget forberedelse men et godt råd er ikke at spille på alt, kommer der en zero risk slå jeg til , du sidder der jo alligevel deres aktie anbefaling gør jeg ikke brug af, eftersom jeg har købt deres aktie bog og har handlet et par år efter deres system og det køre godt. Er der ikke noget negativt? jo altid og jeg kan også finde noget her og der... men det er der mange andre der gerne vil fortælle dig mere om! mvh play2win |
Hej Play2win Jeg er lige på vippen til at tilmelde mig, så jeg prøver lige at skaffe så mange oplysninger om TSE som muligt, håber du kan hjælpe. Når du skriver sport trading er der så tale om systemet hvor der er gevinst hvis der bliver scoret 1 eller flere mål ? Hvis ja, hvordan fungere det i praksis. UHM
|
Hej Du placer bets før og under kampen ved brug af deres software , det kræver at du er online men ellers er det nemt og lige til at gå til deres alarm system = et mål er blevet scoret er lidt forsinket anbefaler at du selv lige holder et øje på kampen i begyndelsen mvh Play2win |
hej hvem kan hjælp mig med bogen som har jeg købt men ved ikke hvordan skal jeg brug den dvs hvad skal jeg gør først. hvordn skal jeg handle på det. |