Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om bogen " Handelsignaler For Rigdom"

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe det har jeg jo læst :) .. men nej, for han har ikk prøvet det i praksis endnu.. eller det havde han ikke denne gang, det har han sikkert nu, så det ville være nice hvis han kom forbi og skrev om hvordan det er gået siden for som du kan se er tråden to år gammel.
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:51
Jeg har læst deres "bog", men jeg vil benytte og fortælle, og ADVARE ALLE om TRADESOEASY:

For det første; der findes INTET system, jeg gentager. der eksisterer INTET system til at Trade med der "virker".

Hvis der var et system der kunne forudse markedet var der ikke et marked, og der blev nok heller ikke skrevet bøger om det.

For det andet; det har intet at gøre med rigtig Trading. Det er SPREAD
BETTING. Dvs at man spiller på om man tror kursen på en aktie går op
eller ned. Det eksisterer lovligt i fx UK hvor det hører ind under
spillelovgivningen og derfor ikke beskattes. Næsten på samme måde som
man spiller Oddset på om man tror FCK vinder over Brøndby, eller hvem
der scorer først osv.

Det eneste man får for næsten 2000,- er en grinagtig teknik hvor man efter "4-trinsteknik" følger (kort fortalt):

1. SMA14: Simple Moving Average

2. og holder øje med Candlesticks når de skifter fra positiv til negativ eller omvendt.

3. venter med at væde til kursen rammer gårdsdagens Maxkurs eller Minimumskurs

Det er et par smarte gutter, der er ved at malke en masse privatister der har fået smag for at investere på aktiemarkedet.

Spar jeres penge. Bogen er både fuld af fejl og utrolig tynd. Der findes langt bedre informationer her (GRATIS):

http://www.financial-spread-betting.com/

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:18

Faldt lige over tråden her...og vil da godt give mit besyv med. Mit udgangspunkt er, at jeg rent faktisk HAR læst bogen :-)

Bogen er ufatteligt dårligt skrevet og simple ting gentages i det uendelige. Stor linieafstand og mange grafer gør, at den lige kan knibe sig op på de 70 sider eller deromkring. Essensen vil sagtens kunne koges ned til 5 sider for nu at være grov.

Er bogen så alle pengene værd? Tja -for mig har den været det. Ikke så meget fordi jeg følger den bog idag, men følger klart principperne i den. Og startede med 10 succesfulde "bets" i træk, så bogen blev hurtig betalt hjem for mit vedkommende.

Naturligvis findes der ingen let genvej til rigdom, og man kan tjene over 4000 kroner om dagen er jo bare salgsgas. Jeg har lige tjent 1400 EURO på en dag, men har så også haft mange dage, hvor jeg ikke har handlet og dermed ikke tjent penge. Og jeg har også tabt penge. MEN mine største indvendinger mod bogen er:

1. Den beskriver meget ringe, hvordan selve handlerne gennemføres i praksis hos de forskellige internetmæglere. Her har det være learning by doing for mit vedkommende.

2. Selve teknikken er oprindeligt anvendt af japanske rigskøbmænd for flere hundrede år siden - i sig selv en spændende historie. Men bogens valg af teknik er for enkel - der findes en række forskellige signaler, som er vigtige at kende. Bogen omfatter primært 2 af dem.

3. Hele det psykiske og mentale aspekt undervurderes kraftigt - det er ikke svært at lære teknikken, men det er pokkers svært at mestre den. Holde hovedet koldt og ikke blive grebet af irrationelle indskydelser. Men man kan nok heller ikke læse sig til den slags - det skal prøves på egen krop før man kan tro på det. Grådighed, overmod og utålmodighed bliver dine største udfordringer som trader  :-)

Men uanset om man læser omtalte bog eller anden litteratur om emnet, så ændrer det ikke ved, at man først rigtigt finder ud af, om det er noget for en, når man prøver det. Og skråt op med papirtrading - det giver ikke et reelt indtryk af, hvordan det foregår, da den ikke tager hensyn til, at de internetmæglere der findes (bruger selv igindex.co.uk) også indbygger forventninger i de "priser", som man som trader kan handle til. Så hellere prøv med 1000 kroner og lav små handler - så bliver det også mere virkeligt.

Good luck trading

:-)

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:29

Handelssignaler For Rigdom" VIRKER FAKTISK godt for mig, har tjent rigtig mange penge de par år som jeg har handlet efter bogens system

Det er jo ikke nok at læse bogen, havde en "mening" om den for så at stille den på hylden.. det er for billigt

Tjente 12.600 kr. fra d. 8.8 2007 til d. 16.8.2007 på  A.P. Møller aktien og lidt mindre fra 21.8.2007 indtil idag 27.08.2007 da jeg afsluttet min handel

var nok bare heldig igen igen ?

Det er en skam at der er "iværksætter" der gør sig kloge på noget de ikke selv gør

Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:08

Hej (der står ikke noget navn)

Det du kunne gøre, (hvis du gerne vil lave nogle lette penge) er at holde øje med de store koncerner, fx dell. inc... for ca 1/2-1år år siden leverede sony (tror jeg nok)  nogle defekte batt. til dell. inc. det betød de måtte kalde en masse batt.eller var det bærebar tilbage, og self. faldt aktiekursen pga det!! ( ikke kun hos dell men også hos sony..) følg aktiekurven når de nosser i det ( du kan som regel finde et eller andet sted hvor du kan følge kurven på nettet) og køb så når du ikke tør og vente mere, ex.  i løbet af et par uger, eller måske et par månder, men!!!!!!!!!! den skal nok stige igen når det er et firma i den megastørelse. he he he he

jeg følger fast de stores koncerners skrew up´s, og den er sikker 99.9% hvergang. og jeg har da også tjent en pæn slat på den "model"

det er nok den eneste tradesoeasy model jeg kender

vh

René 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)