Hej alle Amino''er! Jeg er pludseligt blevet interesseret i aktier og obligationer, jeg googlede mig frem til en hjemmeside som hedder TradeSoEasy. De skriver. at man kan tjene over 4000kr. i gennemsnit hver dag, og det har man chancen for hvis man køber bogen. Der er et såkaldt 4-trins system, som man skal følge og den kommer man til at lærer godt og grundigt så man bliver en god trader. Lige meget om kursene falder eller stiger vil man få gevinst ved 7 ud af 10 handler, så det ret cool. Mit spørgsmål lyder så, om der er nogen herinde der har læst bogen, som gerne vil fortælle om den? virker den eller ej? Anbefales den, selvom man er ny og aldrig har prøvet at investerer i aktier før? Jeg vil aller helst hører fra dem der har læst bogen, ved godt at man skulle tro at det hele var snyd og bedrag, men man kan heller ikk udtale sig for noget når man ikk har læst bogen vel? Men selvfølgelig er alle velkomne til at komme med deres synspunkter... Her er forresten hjemmesiden: http://www.tradesoeasy.com/da/default.php |
Hej!
Jeg har selv kigget på det, og SAMTLIGE alarmklokker lyder for mig når jeg læser det. "Enkelte investeringer på 500 kroner kan blive til 60,000 kroner på under 24 timer" Hvis det var tilfældet, tror jeg at Bill Gates meget hurtigt ikke længere vil være verdens rigeste mand....det er en forrentning på 12000 procent...Vil det så sige at hvis du investerede 100,000 kroner ville du tjene 12 millioner kroner?
Han skriver også "hvis du tror du kan starte uden denne bog, så må du tro om igen! Men hvis du fortsat insisterer så held og lykke herfra...Du vender tilbage med store tab!"
Jeg lader bare sætningen stå et øjeblik....
jeg har ikke 1800 kroner, og selv hvis jeg havde, tror jeg at jeg kunne bruge dem til en del andre mere fornuftige ting....
Han har ændret på sin hjemmeside, for jeg kunne huske at der engang stod noget med, at han netop IKKE levede af salget fra sin bog, og det var derfor at bogen KUN kostede 1800 kroner... det blev han vist lige nødt til at ændre..
Med venlig hilsen
Jakob