Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 9 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BusinessMaroc:

Martin Slot:
Nu nævner du parabener i flere omgange, kan du ikke lige forklare hvorfor du nævner dette. Parabener er jo i mange ting, så jeg er da lidt interesseret i hvorfor du fremhæver dette.

I en vurdering fortaget af "Den Videnskabelige komite for forbrugerprodukter"(SCCP er en videnskabelig komite under Den Europæiske kommission: Health & Consumer protection DG), er der taget stilling til sikkerheden ved brugen af parabener i forbrugerprodukter.

Konklusionen på komiteens vurdering er, at Methylparaben og Ethylparaben er helt sikre at anvende. Hvorimod Propylparaben, Butylparaben, Isopropylparaben og Isobutylparaben har fået rødt kort - fordi de er mistænkt for at kunne have en hormonforstyrrende effekt. De sidste to parabener Isopropylparaben og Isobutylparaben anvendes dog sjældent i kosmetik.



Når du kopierer fra astma-allergi, hvad er meningen så? :-)

Der er netop en lang række diskussioner på området omkring konserveringsmidler - Et er at tale om typer (omfanget af kulstofatomer), et andet er mængden af stoffet.

Selvom methylparaben begrænser sig til 0,2% opløsning, så er propylparaben tilsvarende 0,03%. Det betyder med andre ord, at man kan proppe mere methylparaben i en opløsning end propylparaben.

Sjovt nok er propylparaben bedre konserverende end buthylparaben - så når alt kommer til alt, så har jeg svært ved at følge logikken, da det til syvende og sidst bliver mere eller mindre det samme. Men igen, jeg er heller ikke fagmand - blot nysgerrig :-)!

Astma-Allergi tager mig bekendt kun højde for stoffet, ikke for mængden. Vi har mere eller mindre samme debat omkring aspartam. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan det er håbløst med dig!

BusinessMaroc:
Fordi hvis man følger dit link og ser på listen over uønskede stoffer fra 2009, så kan man jo se at 1 af parabenerne er uønskede.

Uanset hvad du får af information læser du det ikke. Det fremgår af dette:

BusinessMaroc:
et klassificeret stof godt være uproblematisk, hvis det optræder i en blanding, f.eks. i et produkt, og dermed er i en lavere koncentration, end hvis det var et rent stof

Det overser du fuldstændig.

Men lad os vende den om Jan og se lidt på Argan Olie som du har på produktpaletten - Vel jeg bryder mig ikke meget om at man er så kritisk over produkter fra andre leverandører men nu har du jo fået den derhen.

Og dermed skulle vi have afklaret den problematik du nævner der vedr. nr. 187. 

Men hvordan ser det ud med verdens erfaringerne på dit nye tiltag:

ARGAN OLIE! 

Når man googler Aragon Oli får man disse links som ikke ser for godt ud set ud fra et forbruger synspunkt:

Men du har nok set disse advarende links:

Argan oil can induce anaphylaxis - som skulle være en livstruende allergisk reaktion

Se endvidere disse:

Under overskriften:


Argan Oil - Be Careful!

http://community.qvc.com/forums/beauty-banter/topic/73474/argan-oil-be-careful.aspx
Om allergireaktioner se dette link:

Der advares om: anaphylaxis – Aragan Oil schok livstruende:
https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/akutte-sygdomme/sygdomme/oevrige-sygdomme/allergisk-shock-anafylaksi/

Og sådan kan man blive ved og ved ! 

God arbejdslyst  Jan og så er det hvis slået fast at det er bedst at handle med folk der har prøvet produkterne selv!  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

john sommer:
God arbejdslyst  Jan og så er det hvis slået fast at det er bedst at handle med folk der har prøvet produkterne selv!  

 Yes

Ja det er utroligt hvordan dokumentation - erfaringer kan drejes rundt Wink

Men "pænt sprogbrug" har åbenbart ikke længere den store værdi Wink

Men jeg mener fortsat ikke det er "pænt" og svine andre til Wink

Uanset om man er konkurrenter - kollegaer eller noget helt andet.

Et "rent" Amino ville være dejligt.

I stedet for tilsvining som det foregår i visse tråde.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib,

Ja jeg er meget enig i dine punkter her under og jeg er egentlig slet ikke sindet, at deltage på tråde med dette indhold da der IKKE kommer noget godt ud af at føre dårlig omtale af andres forretning og/eller produkter.

Og det undre mig egentlig at det sker for folk har jo hver deres forretnings drøm som der arbejdes på - det kunne se ud til at der blandt nogle få er en meget stærk konkurrence blandt MLM firmaer som det kaldes herinde. Retteligt er det jo Network Marketing.

Men nogen synes om det ene og andre om det andet og godt for det modsatte ville være kedeligt.

Men Ib når alt det er sagt så har jeg jo naturligvis som du min forretning der som alle andre indebære en god adfærd, et godt image og en personlig fremtræden der er værdig for de gode produkter og et godt kundeforhold.  Wink

Og når det så sker, at tråde som det ses her drejes rundt, ja så er vi der deltager deri er ved at gøre mere skade end gavn på forretningen.

Men postulaterne kan blive således at der må gøres noget - måske det så burde foregå på en PM og ikke til kedsommelighed for de mange der ikke finder dette brugbart!

Denne debat har jo vist os at alle løber ind i et problem af den ene eller den anden slags det er kun et spørgsmål om tid og når det så ske må det rettes omgående.

Det gør vi her - Det gør Forever Living Product også!

Men ok der bliver da vendt nogle brugbare synspunkter og det er jo dog Amino formålet. Wink

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Men ok der bliver da vendt nogle brugbare synspunkter og det er jo dog Amino formålet. Wink
Yes

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæj

Jeg overvejer MLM som start på min virksomhed og der er jo nogle ting at være opmærksom på men det lyder nu godt med Forever Living Product ham der med 90-dages garantien må se.

BusinessMaroc:

Kan være du skal se på det "Hehe" der står foran sætningen.

Jeg har ingen problemer med at det jeg skriver står online 4ever, og enten så har du simpelthen ikke forstået (og det kan så være jeg har et problem med at formulere mig i det her tilfælde) hvad jeg skriver. Hvis du er af den opfattelse at jeg har brug for svarene på de spørgsmål jeg stiller

Jeg kan ikke forstå du gør sådan det er da ikke god stil! Og at du så nu siger at det er bare for drillerier du stiller spørgsmål så forstår jeg ikke hvad du gør. Er det ikke det man kalder en TROLL!

Jeg forstår dig simplethen ikke.  
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
God arbejdslyst  Jan og så er det hvis slået fast at det er bedst at handle med folk der har prøvet produkterne selv!  

Hold kæft John Sommer, du er nogenl.... nej det må jeg hellere lade være med at skrive...

Men du får mig da til at grine højlydt (men vidende eller bare minimalt kritisk, det er du ikke).

1. Vi snakker om kosmetiske produkter, og du bringer så en artikel om argan olie til indtag.

Jeg kan så se at du ikke har læst kommentarerne igennem, eller været så kritisk i din tilgang at du havde oversat det inde i dit hoved.

Nu hvor jeg er færdig med at grine, så bliver jeg helt sørgelig, sørgelig på Forever Livings vegne og sørgelig på dine vegne John Sommer. Du og jeg har i årevis haft udfordringer med hinanden, og jeg har ondt af dig, jeg har sgu ondt af du ikke ved bedre.

Men lad os så kigge lidt på du anfægter.

Der er tale om et forsøg hvor der indtages 5ml argan olie per dag pr. kg. kropsvægt. Hvis vi antager at en voksen person i gennemsnit vejer 70 kg, så er der tale om at man skulle indtage 350 gram argan olie om dagen i 8 uger. Argan olie er et fedtstof og jeg vil gerne se det menneske der kan indtage 350g rent fedtstof dagligt i 8 uger uden at hjertet tager skade.

Det du ikke forstår når du læser, det er det videnskabelige i forsøget. Og når det er forbigået din opmærksom op den måde, så vil jeg lige skitsere det for dig. Forsøget gik ud på at finde ud af, enzymernes funktion/ageren før og efter en isoleret form for hjertedefekt (iskæmi) og forsøget er naturligvis lavet for at se effekten. Nu er det jo kun overskriften på en artikel du sumper dig ud i og ikke selve den videnskabelige undersøgelse, hvorfor du meget gerne må finde den fulde version, så skal jeg nok forklare dig indholdet og hvad forskerne konkluderede.

Der er INGEN videnskab der antyder at det er farligt at indtage argan olie eller anvende det til kosmetisk brug. Den artikel du henviser til er IKKE retvisende for normal anvendelse. Der findes mange mange mange artikler (videnskabelige) der understreger de positive aspekter ved indtagelse af argan mad olien. Men dem tror jeg ikke du tør linke til her.

At du så prøver at nedgøre et produkt med din ringe viden ved at skrive noget der er løgn, det fortæller ekstremt meget om dig John Sommer og hvis jeg var Foever Living Products, så ville jeg smide dig ud med 1000km i timen, for du bevæger dig ud på så dybt vand hvor det ikke kun er dig selv du skader men også Forever Living.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

john sommer:
God arbejdslyst  Jan og så er det hvis slået fast at det er bedst at handle med folk der har prøvet produkterne selv!  

 Yes

Ja det er utroligt hvordan dokumentation - erfaringer kan drejes rundt Wink

Men "pænt sprogbrug" har åbenbart ikke længere den store værdi Wink

Men jeg mener fortsat ikke det er "pænt" og svine andre til Wink

Uanset om man er konkurrenter - kollegaer eller noget helt andet.

Et "rent" Amino ville være dejligt.

I stedet for tilsvining som det foregår i visse tråde.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Jeg er og bliver aldrig konkurrent eller kollega til John Sommer, bare fordi han ikke kan svare på mine spørgsmål, så begynder han med løgne, tro mig det kommer mere John Sommer og Forever Living Products til skade end det skader argan olie. For enhver idiot ved at hvis man indtager 350g rent fedtstof om dagen, så får man fandme problemer med hjertet, uanset hvilket fedtstof.

 

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Så køre den igen Jan - nu får du ikke mere tid herfra - du må have det pænt og jeg håber du får styr på det hele og en god forretning!  Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Ja jeg er meget enig i dine punkter her under og jeg er egentlig slet ikke sindet, at deltage på tråde med dette indhold da der IKKE kommer noget godt ud af at føre dårlig omtale af andres forretning og/eller produkter.

Godt set John Sommer, for du er med turbo hast ved at være med til at smadre Forever Living brandets værdi med dine uvidende indlæg og manglende svar.

At du så tilligemed begynder at skrive løgne, det er jo helt fantastisk, både for argan olie og for andre der kan læse hvad der står i en artikel og så ellers bruger almindelig sund fornuft.

Hvor mange artikler skal jeg finde frem omkring parabener og deres skadelige virkninger? Skal det være her med reference til Forever Livings produkter eller blot til dig som sælger for Forever Living?

Og husk nu på John Sommer, at det ER påvist at parabener er skadelige og selv i små mængder - vi taler milligram, og så kommer du med et svagt forsøg på modsvar hvor at man skulle får problemer med at indtage 350g fedtstof om dagen, godt gået John Sommer, det ved enhver.

Køb ren argan olie her

Side 9 ud af 11 (103 indlæg)