Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer - Din PC er ved at dø - også her på en så prof PC-brugerflade - undres

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Jamen, det var da så lidt, John. Håber, at det holder og at problemet ikke vender tilbage.

Ser ud til at alt er Amino-relevante reklamer nu så jeg er godt.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:30

Hej.

Jeg har selv haft samme problem/udfordring. ( dog også på andre sider end udelukkende Amino)

Spurgte faktisk også Aminoérne til råds. Fik også mange råd vedr, virus/malevare scan osv.

Jeg har 10 tommelfingere mht. IT, så jeg prøvede ukritisk de forskellige anbefalinger i rækkefølge. Uden held. En del anden snavs blev dog fanget og slettet.

Så kom jeg i tanke om at jeg havde skiftet fra windows explorer til Google chrome.

Jeg prøvede at tilgå Amino fra Explorer,, og så var problemet løst. 

Derefter afinstalerede og geninstalerede jeg Chrome, det fungerer uden problemer.

Hvad hvordan osv. ved jeg ikke, men det virkede.

held og lykke med et rigtig træls problem

KMOsen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 22:54

Hej Kmosen,

kmosen:
Jeg har selv haft samme problem/udfordring. (

Tak for tip - ja der er mange muligheder med disse maskiner - men her ser det ud til at malware-snavset røg ud sammen med en gendannelses på en dato som jeg mente lå før jeg fik disse problemer - og nu er det så klaret!

Ja - kedelige folk der laver den slags markedsføring - det må da også give bagslag.

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:39

I forlængelse af tråden her om reklamer så har vi nu en konklusion på problemet og min PC er renset for snavset:

Som nogen i tråden har skrevet så siger Amino supportfølgende:

Mail fra Support:
Det lyder godt John, tøv endelig ikke med at vende tilbage hvis det sker igen.

Herfra er vi kommet frem til den konklusion:

- Det er ikke noget der kommer fra Amino - vi ville aldrig køre annoncer der er så langt fra den målgruppe vi normalt har

- Det virker som noget malmware på din computer der er temmelig smart konstrueret, på en sådan måde at den går ind og udskifter bannerannoncer der bliver vist via EmediateAd (det system vi bruger til at håndtere vores annoncer) til noget bagmændene tjener penge på. Ud fra det du har sendt os sker det ikke kun på de sider vi administrere annoncer for, men også på euroinvester som vi ikke har nogen tilknytning til, men de bruger samme system til deres annoncer som vi gør.

De bedste hilsner

Morten

Mail slut: 

Tak for de mange input til en  løsning.  Smile

Så Når det sker igen for en af jer andre så HUSK at det er muligt, at fjerne ved at køre en gendannelse fra en dato der ligger før hændelsen - det hjalp her.

Hilsen john s.  

mvh john sommer

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)