Tak for dit svar - jeg afventer også Amino support, men de antyder det er min pc så derfor er jeg naturligvis opmærksopm på om jeg har noget snavs men det er jo underligt at de så kun viser sig på Amino sites?
Skulle min pc være årsag hvorfor så ikke også se dem på andre sites?
Har du prøvet fra en anden PC?
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Har nu testet på anden pc og det ser rigtigt ud - relevante reklamer ect. så jeg har nok et problem, men spørgsmålet er så hvorfor det kun sker på Amino sites?
Har nu testet på anden pc og det ser rigtigt ud - relevante reklamer ect. så jeg har nok et problem, men spørgsmålet er så hvorfor det kun sker på Amino sites?
Jeg afventer Amino support resultatet!
Tak for hjælpen!
Tja - Tror egentligt Amino support har ret i det måske er virus whatever :) - Prøv at giv PC'en en geninstallering, så er du oppe at køre igen på igen tid ;)
køre en systemgendannelse til et gendannelsespunkt et godt stykke tid før problemet startede.
Ja det er nok at foretrække, men problemet er slet ikke stort nok til en geninstallation da der alene er gener på Amino sites og intet andet har foreløbigt hændt!
Hvis det er virus/malware/spyware (hvilket det højest sansynligt er, selvom du har skannet (Man kan ødelægge et system så meget, at virus går ind og affecter virus programmerne til ikke at melde noget ud)). Så kan du jo sprede den til andre, hvilket kommer dem til gene :)
Jeg HAR før været heldig med at køre en systemgendannelse til et gendannelsespunkt et godt stykke tid før problemet startede.
Det er trods alt lidt nemmere end en geninstallering med alt hvad der hører til.
Problemet er jo ikke at det det fungere nu, rester af lortet kan stadig være der et sted.
En computer har altid godt af en formatering en gang imellem. Bare husk at lave systemgendannelses diske (trorj eg det hedder på windåse), efter du har installeret alle dine drivere og relevante programmer så er det meget meget nemt næste gang !