Dårlig stil reklame på Amino. |
Og når der så klikkes derpå ses denne:
Meget kendte tricks - .............................................
Det er f.... for langt ude!
Og så på Amino!
Dårlig stil reklame på Amino. |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Og når der så klikkes derpå ses denne: Meget kendte tricks - ............................................. Det er f.... for langt ude! Og så på Amino! |
Tror jeg også! |
den har jeg heldigvis ikke være ude for hos amino - du tror ikke det er en popup som kommer fra noget andet end amino ? Ellers er det absolut da ikke smart vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Mere af samme slags....................................... Pas på denne type............................................................ Har ny PC med alle de beskyttende programmer der skal til............................ Ja ja reklamens magt .................................. :-)) |
Hej Cookie, Tror ikke det er pop-up - det ser altså ud til at være implementeret i Amino siden - felter og alt - nu har jeg så denne her:............................................ Men det er jo nok alene ikke PLUS Aminoer der ser den? |
der må da være mange der har set det og som kan få problemer med de møjprgrammer - sjovt jeg ikke har set det en eneste gang, og jeg er da en del på - Så langsom som Amino har været den sidste længere tid, kunne man jo tro noget/nogle drillede serverne, for jeg tror ikke Martin lige ville understøtte reklamer af den slags, som jo skader mere end de gavner for brugeren, som tvinges til køb mere eller mindre vh |
Jeg tror godt nok, det er noget andet du har fået de der pop-ups fra. Der er da ingen seriøse sider, som tillader disse. |
ah ja - det kan sagtens være et "ikke plus problem", men det er TOO much så De der programmer der foregiver at speede computeren op eller finder 1000 fejl, og lige kan rette de 23 af dem gratis, og så skal man betale for at få rettet resten, og i øvrigt generelt uden effekt (positiv i alle fald) er en pestillens vh |